سردار سید حیدر موسوی؛
سردار سلیمانی و همراهانش با اهدای جان خود سبب بیداری و انسجام ملت ها شدند اثبات کردند آمریکا دشمن بزرگ است چیزی بنام گفتمان مظلومین عالم با مستکبرین معنا ندارد و مشکل ایران و آمریکا با مذاکره حل نمی شود.
کد خبر: ۸۱۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 08 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار حیدر موسوی یکی از فرماندهان محور مقاومت در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سردار قاسم سليماني و شهداي جبهه مقاومت که با حضور مسوولان شهرستان فردیس و جمع کثیری از مردم ولایت مدار در مسجد المهدی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی و همراهانش گلی از بوستان نبوی هستند که به آرزوی دیرینه خود رسیدند و ما راه آنها با قدرت ادامه خواهیم داد.

سردار موسوی در بخشی از سخنان خود به نابودی داعش با استناد به گفته سردار سلیمانی، اشاره کرد و گفت: همانطور که سردار سلیمانی گفت تا سه ماه دیگر داعشی در عراق وجود نخواهد داشت و زودتر از آن شاهد بودیم داعش از بین رفت .

وی با بیان اینکه علت طولانی بودن وجود داعش در عراق آمریکا بود، افزود: به دلیل اینکه آمریکا مانع موفقیت ارتش عراق بود آمریکا با به تاخیر انداختن و فرصت خواستن که داعش را نابود می کند زیرکانه فرماندهان داعش را از طریق هوایی به کشور افغانستان منتقل نمود که مردم این کشور یک روز خوش ندیدند و وجود آنها در کشور عراق به طول انجامید.

سردار موسوی تصریح کرد:امروز داعش از کشورهای منطقه عراق ، افغانستان و سوریه جمع شدند. آمریکا، این غول بی شاخ ودم در حال گیج خوردن است و به همین دلیل به دنبال جبران این شکست برآمد پی برد موفقیت و پیروزی کشورهای منطقه در مقابل نقشه های آمریکا زیر نظر نیروهای قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران است علمدار سپاه قدس و همراهانش را به شهادت رساند .این جنایت بی پاسخ نمی ماند و انتقام سختی در پی دارد.

فرمانده محور مقاومت به نتایج اقدام جنایت هولناک توسط آمریکا اشاره کرد: این اقدام جنایتکارانه آمریکا سبب شد شکست های سنگینی متحمل شود و ابهت وی در دنیا شکسته شده ، دیگر بعنوان ابرقدرت دنیا به شمار نمی آید از طرفی حمایت های کشورهای دیگر را از دست داد و از همه مهم تر اتحاد و همبستگی بین کشورهای منطقه بوجود آمد.

وی تصریح کرد: انسجام محور مقاومت مدیون خون شهدا است .حضور ۲۰ میلیون جمعیت در تشییع پیکر پاک شهید سردار سلیمانی و همراهانش نشانگر بیداری امروز ملت ها و مردم است .

سردار موسوی با بیان اینکه آمریکایی ها هر جایی که پا گذاشتند قتل ، غارت ، ترور و بدبختی برای مردم رقم خورده است، افزود: آنها صرفا به فکر منافع شخصی خود هستند نظیرش در کشور سوریه اعلام کردند قصد کمک به مردم سوریه را دارند پس از اینکه چهره واقعی آنها مشخص شد و حیثت آنها بر باد رفت علنا اعلام کردند نه مردم و نه دولت سوریه برای آنها مهم نیست و صرفا نفت سوریه را میخواهند.

سردار محور مقاومت با اشاره به وضعیت کشور عراق و تشریح جنایت های آمریکا و شهادت فرمانده جبهه مقاومت و همراهانش، اذعان داشت : با شهادت سردار سلیمانی و همراهانش دولت عراق در راستای انتقام از جنایتکاران سریعا خروج نظامیان آمریکا را از کشورش تصویب کرد.

حیدر موسوی فرمانده جبهه مقاومت با تاکید بر اینکه ایران با آمریکا وارد مذاکره نمی شود،ادامه داد: سردار سلیمانی و همراهانش با اهدای جان خود سبب بیداری و انسجام ملت ها شدند و اثبات کردند آمریکا دشمن بزرگ است چیزی بنام گفتمان مظلومین عالم با مستکبرین معنا ندارد و مشکل ایران با مذاکره با آمریکا حل نمی شود.

وی با استناد به فرموده امام (ره) ۴۰ سال گذشته فرمودند: آمریکا دشمن بزرگ است گفت:برخی همان موقع بیدار شدند برخی به اروپا رفتند و برخی خود را بخواب زدند امروز روز بیداری همه مردم است .هر کس فکر میکرد با گفتگو و مذاکره با آمریکا مشکل ایران حل می شود برایش ثابت شد آمریکا تا همه مظلومین و مسلمانان را زیر پا له نکند دست بردار نیست .

فرمانده محور مقاومت با توجه به آستانه انتخابات مجلس و همچنین دولت در آینده نزدیک، تاکید کرد: دشمن را بشناسید و متعاقب آن در شناختن خطوط توطئه های دشمن، در عملکرد خود در راستای انتخاب اشخاصی که شایسته تصمیم گیری ملت ایران هستند دقت بیشتری داشته باشید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
درود بر پاسداران و رزمندگان جبهه مقاومت، ما ملت بیداریم از دشمن بیزاریم چه داخلی باش چه خارجی، با یک کم فکر کردن می توان متوجه سیاست نامردانه سقوط هواپیمایی برای از بین بردن محبوبیت سپاه را متوجه شد. عاملان این جنایت بدانند که دوران احمق ها گذشته ، ما خوب می دانیم که سپاه خدمات زیادی به ملت ایران کرده و می کند نفوذی ها بدانند مهره ها بالا خره خواهند سوخت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار