فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری عامل اصلی حمله و تخریب حوزه علمیه محمد شهر کرج خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 04 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی اعلام افزایش قیمت بنزین و اعتراضات مردمی به این موضوع، عده ای از اراذل و اوباش با سواستفاده از این موضوع با بستن نقاب به صورت خود اقدام به حمله و آتش سوزی در حوزه علمیه محمدشهر کرج کرده بودند که با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری عامل اصلی این اقدام در دستورکار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پیچیده موفق به شناسایی یکی از عوامل اصلی این اقدام شدند. در ادامه تحقیقات ماموران، مشخص شد متهم از تحت تعقیب بودن خود مطلع و از محل زندگی اش متواری شده که با انجام اقدامات اطلاعاتی کاشف به عمل آمد نامبرده به یکی از روستاهای اطراف استان زنجان گریخته و در آنجا مخفی شده است.

وی بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی متهم را به سمت کرج هدایت و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند. متهم در بازجویی ها ابتدا منکر شرکت در اغتشاشات اخیر بود اما در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به صراحت به شرکت در تخریب اماکن عمومی و حضور فعال در تخریب و آتش زدن حوزه علمیه محمدشهر کرج اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی سایر افرادی که با حمله به اماکن دولتی و شخصی زندگی شهروندان را با مشکل مواجه کرده اند ادامه دارد و در اخبار بعدی به اطلاع مردم استان البرز خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار