فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۷۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در ۲۴ ساعت گذشته درخوزستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۱۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 01 January 2020

سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در راستای برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه، ترانزیت و توزیع موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان وپلیس شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی و کنترل جاده ای، از انتقال سه محموله مواد مخدر آگاه شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان با همکاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا این شهرستان وعوامل انتظامی پل زهره وبخش زیدون باکنترل نامحسوس جاده های این منطقه، ۲ دستگاه خودرو تریلر و سمند را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آنها ۷۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در ادامه این طرح ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با کار اطلاعاتی در شهرستان‌ اهواز، یک کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در بار صیفی جات جاساز شده بود، کشف و در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و خودرو نیز توقیف شد.

سردار عباس زاده بیان کرد: در مجموع این ۲ عملیات ۷۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک ، کشف و در این رابطه سه خودرو توقیف و سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار