معاون عمرانی استانداری قزوین :
معاون عمرانی استانداری قزوین : ۳۵۴ ساختمان دولتی بدون استفاده در استان شناسایی شده که ۱۷۸ مورد آن مدرسه و فضای آموزشی است.
کد خبر: ۸۰۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 23 December 2019

۳۵۴ ساختمان دولتی بلااستفاده درقزوینبه گزارش تابناک قزوین،علی فرخزادمعاون عمرانی استانداری قزوین  در جلسه بررسی اماکن دولتی بلا استفاده که ظهر یکشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: در گذشته آمار اماکن دولتی که بدون استفاده رها شده بود بدرستی در اختیار نبود لذا تصمیم گرفته شد جمع بندی دقیقی از این وضعیت داشته باشیم.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات نگران کننده ساختمان‌های دولتی رها شده و و در حال تخریب است و می بایست همکاری،لازم برای طرح ساماندهی این ساختمانها توسط دستگاههای ذی ربط وجود داشته باشد. فرخزاد اظهار داشت: الان شرایط اقتصادی کشور فرق کرده ولی تفکر ما همان تفکر قدیمی است و می خواهیم همه مشکلات را با صرف اعتبار برطرف کنیم در حالی که هنر ما باید استفاده بهینه از امکانات موجود باشد وی بیان کرد: در شرایط اضطراری تنها راه این است از ظرفیت موجود بخوبی استفاده کنیم و با تغییر نگرش دنبال بهینه سازی باشیم . فرخزاد در جلسه بررسی اماکن بلااستفاده دولتی اظهار داشت: از مجموع بناها و ساختمان‌های بلا استفاده در شهرها و روستاهای استان ۱۷۸ مدرسه شناسایی شده که ۱۳۲ بنا در شهرستان قزوین، ۷۲ ساختمان در تاکستان، ۵۲ ساختمان دربویین زهرا، ۳۶ ساختمان در آوج، ۴۲ ساختمان در آبیک و ۱۶ ساختنمان در شهرستان البرز قرار دارد. وی اضافه کرد: برخی از این مکان‌هار می‌تواند به خانه بوم گردی تبدیل شده و یا برای سالن ورزش، خانه بهداشت و یا دهیاری قابل استفاده شود که در این زمینه بخشداران و دهیاران بهترین تصمیم گیران هستند.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار