معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال حدود ۱۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به منظور ایجاد کسب و کار زودبازده به مددجویان کرمانشاهی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۰۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 23 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خمینی استان کرمانشاه،رشید جلیلیان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه 2793 مددجو در استان از وام های اشتغال کمیته امداد بهره مند شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، جلیلیان با بیان اینکه وام های اشتغال به صورت قرض الحسنه و با هدف ایجاد کسب و کار زودبازده در اختیار مددجویان قرار می گیرد، عنوان کرد: طی این مدت حدود ۱۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کرمانشاهی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از این میزان وام اشتغال پرداختی حدود ۹۰ میلیارد تومان از محل بانک های عامل و باقی از محل صندوق امداد ولایت تامین شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه هم اکنون سقف وام های اشتغال برای هر مددجو ۵۰ میلیون تومان است، اظهار کرد: مددجویان متقاضی و دارای مهارت می توانند برای دریافت وام های اشتغال به دفاتر این نهاد در شهرستان ها مراجعه کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار