رپورتاژ آگهی
ارسال پول توسط وسترن یونیون خدمات بسیار نوینی است که توسط این برند معتبر آمریکایی ارائه شده و با توجه به اینکه در سراسر دنیا و در کشورهای مختلف و شهرهای معتبر شعبه های متعدد بسیار زیادی دارد، هر فرد می‌تواند از هر کجای دنیا برای شخص مورد نظر خود در سراسر دنیا مبلغ مشخصی پول را حواله نمایند.
کد خبر: ۸۰۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 21 December 2019

ارسال پول توسط وسترن یونیون موضوع مورد بحث ما در این مقاله می باشد. در حال حاضر که زندگی بشریت با عصر ارتباطات و تکنولوژی عجین شده است، افراد مختلف که در جوامع و کشورهای مختلفی در حال زندگی هستند و تنها به اینکه با مردم کشور خود و شهر خود ارتباط برقرار کنند محدود نمی باشند. عصر ارتباطات باعث شد تا آدم ها بتوانند از کشور های مختلف با روش های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال فردی که در انگلیس است راحتی می تواند با یک فرد در کشور عزیزمان ایران و آمریکا و کانادا و چین ارتباط برقرار کرده با او به مکالمه پرداخته و یا نیازهای مالی و اجتماعی خود را برطرف می کند و تمام این کارها از راه های طولانی قابل انجام می باشد.

حواله وسترن یونیون

با این حال زمانی که فرد بخواهد از ایران برای فرد دیگری در کشور دیگر انتقال پول انجام دهد و یا بالعکس یک سری موانع وجود دارد. ارسال پول توسط وسترن یونیون یکی از این روش هاست که متاسفانه کشور ما را مورد تحریم قرار داده است. در حال حاضر شرکت های زیادی مانند وسترن یونیون در جهت نقل و انتقالات مالی به وجود آمده اند. و با استفاده از این خدمات ارسال پول می توان به سراسر دنیا انتقال پول انجام داد. در صورتی که شما عزیزان قصد ارسال پول توسط وسترن یونیون را داشته و می خواهید اطلاعات مناسبی در این زمینه به دست بیاورید، با ما در ادامه مقاله همراه بوده و مطالب ارائه شده در این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید و اطلاعات مناسبی دست پیدا کنید:

معرفی وسترن یونیون

در اواسط قرن نوزدهم در سال ۱۸۵۱ شخصی به نام ازرا کرنل شرکت وسترن یونیون را که خدمات مالی و اعتباری ارائه می داد در کشور ایالات متحده آمریکا را راه اندازی نمود. ارسال پول توسط وسترن یونیون از مهمترین خدمات ارائه شده توسط این برند بود. حواله ارز یکی از بهترین و در عین حال مناسب ‌ترین خدمات ارائه شده توسط این کمپانی می باشد. از طریق این خدمات افراد مختلف از کشورهای مختلف قادر خواهند بود تا به ارسال پول برای فرد دیگری در کشوری دیگر پرداخته و مبلغ مشخصی به صورت نقدی حواله نمایند.

چگونگی ارسال پول توسط وسترن یونیون

با استفاده از خدمات حواله وجه و ارسال پول توسط حواله وسترن یونیون که برای افراد در سراسر دنیا ارائه می گردد، هر فردی این امکان را پیدا می‌کند که در عرض تنها چند ساعت مبلغ ارز مورد نظر خود را به کشور دیگر برای شخص دیگر منتقل نماید و آن را حواله کند. استفاده از سیستم وسترن یونیون و ارسال پول با وسترن یونیون به واسطه دانش پرداخت برای فرد انتقال دهنده بسیار راحت و سریع می باشد.

فرایند ارسال پول توسط وسترن یونیون

جهت انتقال وجه و ارسال پول توسط وسترن یونیون می‌توان به سایت دانش پرداخت مراجعه کرده و نام نویسی نمایید. بعد از وارد شدن به سایت برای ارسال پول توسط وسترن یونیون لازم است تا مبلغ مورد نظر خود و همچنین اطلاعات لازم در مورد نام گیرنده و غیره را انتخاب کرده و بعد از آن که فرایند انتقال پول توسط شما به صورت کامل به اتمام رسید یک کد ده رقمی برای شما ارسال خواهد شد. فرد گیرنده برای آنکه بتواند در سیستم ارسال پول توسط وسترن یونیون مبلغ حواله مورد نظر خود را دریافت کند باید به همراه پاسپورت و کد امنیتی که شما با آن فرد داده اید، به یکی از شعب بسترن یونیون مراجعه کرده و سپس آنها را ارائه داده و فرم را با مشخصات فردی خود به صورت تمام و کمال پر کند و بعد از آن فرد می تواند مبلغ حواله شده به حسابش را به صورت تمام و کمال دریافت نمایند. برای ارسال پول توسط وسترن یونیون مبلغی به عنوان کارمزد حواله از فرستنده دریافت می گردد.

مهمترین دلیل استفاده از وسترن یونیون و ارسال پول توسط وسترن یونیون

در صورتی که یک مسافر در کشور خارجی احتیاج به ارز رایج آن کشور داشته باشد و یا در کشور مورد نظر از یک حساب بانکی معتبر برخوردار نباشد، این امکان وجود دارد تا با استفاده از خدمات مالی وسترن یونیون و ارسال پول توسط وسترن یونیون از شهری مانند تهران، کرج، شیراز و یا هر شهر دیگر ایران به صورت آنلاین و کاملاً فوری و در کمترین زمان ممکن برای فرد مورد نظر در کشور مورد نظر ارسال پول نمایید.

دلیل ارسال پول توسط وسترن یونیون

برای این کار لازم است تا نام و نام خانوادگی شخص مورد نظر ارائه شود سپس فرد مورد نظر به یکی از دفاتر وسترن یونیون در سراسر دنیا مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم مبلغ مورد نظر خود را که توسط فرد مشخص برای حواله شده دریافت نماید. از جمله مهمترین دلایل استفاده از خدمات ارسال پول توسط وسترن یونیون این است که این برند در سراسر دنیا در کشورها و شهرهای مختلف شعبات بسیار زیادی دارد که تمامی آنها به صورت تمام و کمال خدمات ارائه شده توسط وسترن یونیون را ارائه می نمایند. همچنین امکان مراجعه به سایت رسمی وسترن یونیون و بررسی اینکه نزدیکترین شعبه به شهر محل اقامت فرد گیرنده در کجا قرار دارد نیز موجود می باشد.

ارسال پول توسط وسترن یونیون در ایران

با توجه به تحریم های مالی و اقتصادی شدیدی که علیه کشور عزیزمان ایران به وجود آمده است در حال حاضر ارسال پول توسط وسترن یونیون در داخل کشور عزیزمان ایران امکان پذیر نبوده و وسترن یونیون خدمات مالی خود را در کشور عزیزمان ایران ارائه نمی‌کند. اما افراد مختلف که قصد ارسال پول به کشورهای مختلف را دارند می توانند برای انتقال وجه از سایتهای معتبر استفاده کنند. این سایت ها ایرانی بوده و پروسه حواله کردن وجه در ساده ترین حالت ممکن و کمترین زمان انجام می دهند. برای یافتن چنین سایت هایی فقط کافی است عبارت وسترن یونیون را به فارسی در موتورهای جستجوگر نظیر گوگل سرچ کرده و با انبوهی از سایت های ارائه دهنده خدمات ارسال پول توسط وسترن یونیون مواجه شوید. یکی از این سایت های معتبر که در حال حاضر خدمات وسترن یونیون را ارائه می کند وبسایت دانش پرداخت می باشد که کلیه روند ارسال وجه از تکمیل مشخصات تا پرداخت هزینه را آنلاین و ظرف چند دقیقه در اختیار شما قرار می دهد. اطلاعات تکمیلی را می توانید در بخش پرسش های متداول وسترن یونیون مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار