رئیس فدراسیون کوهنوردی:
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی بابیان اینکه حمایت‌های وزارت ورزش منجر به توسعه کوهنوردی در کشور شد، گفت: شش هزار نفر طی دوره‌های کوه‌پیمایی آموزش دیدند.
کد خبر: ۸۰۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ 15 December 2019

آموزش کوه‌پیمایی برای ۶ هزار نفر در سطح کشور برگزار شد

به گزارش تابناک سمنان: رضا زارعی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه حمایت وزارت ورزش از کوهنوردی یکی از اقدامات موثری بود که منجر به آموزش افراد بسیاری در این رشته ورزشی شده است، ابراز داشت: بر این اساس شش هزار نفر طی دوره‌های کوه‌پیمایی در کشور مورد آموزش واقع شدند.

وی بابیان اینکه این دوره‌ها به پیشنهاد وزرات ورزش و جوانان برگزارشده است، افزود: بر طبق این پیشنهاد هیئت‌های کوهنوردی مراکز استان‌ها نیز ای کار حضورداشته و این اموزش ها در کل کشور به علاقه‌مندان این رشته ارائه شد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی بابیان اینکه ورزشکاران حرفه‌ای این رشته نیز به مسابقات برون‌مرزی اعزام می‌شوند، ابراز داشت: حضور ورزشکاران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی کشور هند و کسب چهار مدال از جمله آن‌ها محسوب می‌شود که هم‌اکنون نیز این مسابقات در حال برگزاری است.

زارعی بابیان اینکه ورزشکاران خوبی نیز برای رشته یخ نوردی در کشور وجود دارند، تصریح کرد: این ورزشکاران دی‌ماه گذشته برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم کره جنوبی و اسفندها برای مسابقات جهانی به روسیه اعزام خواهند شد.

وی افزود: مسابقات و فعالیت‌های خوبی در حوزه این رشته‌های ورزشی در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود که این مهم از استقبال خوب کوهنوردان به این رشته‌ها حکایت دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار