کد خبر: ۸۰۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵ 16 December 2019



 
 

یکشنبه ۲۴ آذرماه ۱۳۹۸ مانور مشترک طرح ترافیکی زمستانی دستگاههای خدمات رسان در محور یاسوج به اصفهان با حضور دستگاههای خدمات رسان از جمله پلیس راهور - پلیس راه - راهنمایی و رانندگی - جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان ، مدیر کل مدیریت بحران ،مدیرکل هلال احمر و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ریئس مرکز فوریت های پزشکی ، مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج برگزار شد.
در این برنامه مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان گفت ;; طرح زمستانه امسال با پنج پایگاه موقت و شش پایگاه ثابت به مدت 88 روز دراستان مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستندکه تعداد 3872نفرروز نجاتگر داوطلب وامدادگران فعال وباتجربه با 11دستگاه آمبولانس و 6 دستگاه خودروی ست نجات در محورهای مواصلاتی اقدام به خدمت رسانی میکنندو تعداد 1850 نفرنجاتگر در کشیک های شعب استان و مرکز کنترل فرماندهی واکنش سریع پاسخگوی هموطنان عزیز میباشند ...
وحید محمدی تبار مدیر کل مدیریت بحران هم گفت : این مانور رزمایش و فرصت ارایه آمادگی ها و توانمندیهای دستگاههای خدمات رسان ، راهداران ، پلیس راه و نیرو های امداد و نجات است.
مدیر کل مدیریت بحران در ادامه گفت از طرف نماینده عالی دولت و معاون عمرانی استاندار از یکایک شما خادمان راهداری ،امداد و نجات ، پلیس راه و مامور و ... کمال تشکر را دارم که در این شرایط سخت و طاقت فرسای زمستان از نیروی جوانی و توان خویش برای سلامت و امنیت شهروندان مایه می گذارید . و بصورت جهادی و با انگیزه آنهم با امکانات و دست مزد های محدود خدمت می کنید.
مدیر کل مدیریت بحران در پایان ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران این مانور گفت انسجام ،وحدت رویه و اقدام مشترک با روحیه جهادی خود بالاترین انگیزه برای خدمت به مردم استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار