در گفتگو با تابناک تهران مطرح شد؛
مدیرعامل مرکز نوآوری ایران زمین گفت: یکی از آفت‌های موجود در این عرصه، مواجه تیم‌های جوان با موانع جدی کسب و کار است که به دلیل عدم شناخت از قوانین و محدودیت‌ها رخ داده است. این حمایت‌ چند جانبه بدین معناست که بانک تنها در حوزه حمایت مالی فعال نخواهد بود و بدون شک در حوزه‌هایی چون آموزش، فضای کار و... نیز از این دوستان حمایت‌های ویژه‌ای خواهد داشت.
کد خبر: ۸۰۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 15 December 2019

مرکز نوآوری ایران زمین، حامی استارت‌آپ‌‌های دارای ایده

وحید محمودیان، مدیرعامل مرکز نوآوری ایران زمین در گفتگو با تابناک تهران با بیان اینکه بانک ایران‌زمین به وسیله فراخوان‌ از استات‌آپ‌های دارای ایده و فناوری نو حمایت خواهد کرد، گفت: این مرکز قریب به شش ماه است که با هدف حمایت از کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های اعلام شده، راه‌اندازی شده است. این حوزه‌ها عمدتا شهر هوشمند، عرصه دیجیتال، حوزه بانکی و... می‌باشد که بنابر اعلام کارشناسان امروزه نیاز بازار است.

وی ادامه داد: از سمت مقابل، زیرساخت بانکداری باز بانک ایران زمین را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم که بتوانند با استفاده از این سرویس کسب و کار خودرا به درستی پیش ببرند و آن‌را به موفقیت‌های هرچه بیشتر نزدیک‌تر نمایند.

محمودیان با اشاره بر شیوه انتخاب این استارت‌آپ‌ها، خاطرنشان کرد: موضوع انتخاب این استارت‌آپ‌ها سلیقه‌ای نخواهد بود و تیمی 40 نفره و متشکل از اساتید، صاحب‌نظران و فعالان عرصه‌های گوناگون شکل خواهد گرفت که به طور جداگانه تمامی استارت‌آپ‌هارا مورد ارزیابی قرار خواهند داد و در نهایت باتوجه به ظرفیت موجود در مرکز، برخی از آنان انتخاب خواهند شد.

مدیرعامل مرکز نوآوری ایران زمین افزود: آنچه برای این مرکز حائز اهمیت است، ایده‌‌های نوآورانه می‌باشد، ایده‌ای در این مرکز مورد حمایت قرار خواهد گرفت که بتواند مسئله یا مسائلی را حل نماید و در کنار آن نیز باتوجه به شرایط فعلی، عملی باشد. هدف عرضه یک کسب و کار موفق به مخاطب است.

وی ادامه داد: اولین فراخوان این مرکز منتشر شده است و تا چند روز آینده به پایان خواهد رسید؛ با اتمام دوره فراخوان داوری و ارزیابی میان ایده‌ها آغاز خواهد شد و پس از آن دوره‌های مربوطه توسط متخصیصن هر عرصه برگزار خواهد شد. مرکز نوآوری ایران زمین در تلاش است تا تجربه و دانش متخصصین و کارشناسانی که هم‌اکنون در بانک ایران زمین حضور دارند را در اختیار تیم‌های قبول شده قراردهند و آن‌هارا با واقعیت‌های حوزه کسب و کار آشنا نمایند.

این استاد دانشگاه با اشاره بر حمایت چند جانبه بانک ایران زمین از استارت‌آپ‌ها، ابراز داشت: یکی از آفت‌های موجود در این عرصه، مواجه تیم‌های جوان با موانع جدی کسب و کار است که به دلیل عدم شناخت از قوانین و محدودیت‌ها رخ داده است. این حمایت‌ چند جانبه بدین معناست که بانک تنها در حوزه حمایت مالی فعال نخواهد بود و بدون شک در حوزه‌هایی چون آموزش، فضای کار و... نیز از این دوستان حمایت‌های ویژه‌ای خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این رابطه با چندین دانشگاه در کشور تفاهم‌نامه امضا شده است که انشاالله به زودی گسترش بیشتری خواهد یافت و بانک ایران زمین انشاالله از ظرفیت موجود در دانشگاه‌ها استفاده خواهد کرد.

وحید محمودیان، مدیرعامل مرکز نوآوری ایران زمین در پایان بیان کرد: شهر هوشمند از جمله موضوعاتی است که بانک ایران زمین به طور ویژه و خاص آن‌را دنبال خواهد کرد؛ به همین دلیل سعی شده است این ارتباط دو جانبه با شهرهایی گرفته شود که امکان تبدیل به شهر هوشمند را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار