دادستان عمومی و انقلاب چابهار با اشاره به گزارش‌هایی از هموطنان در این شهرستان مبنی بر مشاهده قرص‌های مشکوک در کیک‌های خوراکی، گفت: به‌دلیل اهمیت مسئله سلامت مردم، این موضوع در سطح قضایی و انتظامی تحت بررسی است.
کد خبر: ۸۰۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 14 December 2019

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان، طی روزهای گذشته گزارش‌هایی از هموطنان ما در شهرستان چابهار مبنی بر مشاهده قرص‌های مشکوک در کیک‌های خوراکی منتشر شد که بلافاصله توسط مقامات انتظامی و قضایی استان تحت بررسی قرار گرفت.

این موضوع خوراک خبری رسانه‌های معاند نیز قرار گرفت و طی این چند روز، صفحات و کانال‌های مربوط به گروه‌های معاند پر از تصاویر کیک‌های آلوده به قرص شد که بنا به گفته مسئولان، تعداد زیادی از آن‌ها غیرواقعی بوده است.

رحمان ملکوتی، دادستان عمومی و انقلاب چابهار در این خصوص بیان کرد: به محض دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر آلوده بودن کیک‌ها به قرص، موضوع تحت پیگیری‌های قانونی قرار گرفت و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد که در حال بررسی است.

وی ادامه داد: انبارهای کارخانه‌ای که این کیک‌ها را تولید می‌کرده است جهت بررسی دقیق‌تر و اطمینان از عدم وجود قرص پلمب شد که روز گذشته دو انبار بزرگ این کارخانه پس از بررسی‌های لازم بهداشتی و اطمینان از سلامت کالاهای موجود، فک پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب چابهار اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه اشکالی در کیک‌های تولیدی و در حال عرضه شرکت‌ها مشاهده نشده است، با این‌حال به‌دلیل اهمیت مسئله سلامت مردم، موضوع همچنان در حال بررسی است و به محض حصول اطمینان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مرکز بهداشت چابهار نیز از شهروندان خواسته است تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه و یا شکایات بهداشتی، با تلفن ۱۹۰ سامانه بهداشت محیط وزارت بهداشت تماس بگیرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار