مسئول برگزاری اجرایی دومین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی گفت: دومین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ماه ۹۸ در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۰۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹ 13 December 2019

به گزارش تابناک رضوی، هاشم جلیلی‌صفریان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: دانش و پژوهش همواره در کنار هم هستند و تا پژوهشی نباشد دانشی هم وجود ندارد و اگر مدیریت دانش موفق باشد کسب و کار الکترونیکی هم موفقیت‌آمیز خواهد بود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری شامل حوزه‌های مختلف از جمله کسب و کار الکترونیکی می‌شود و در راستای توجه بیشتر به این فرمایش معظم‌له حمید طباطبایی دومین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ماه ۹۸ در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری دومین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در رابطه با آثار مقالات ارسالی به دبیرخانه این رویداد علمی، گفت: تاکنون ۱۴۸ اثر و مقاله از تمامی استان‌های کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده ۲۵ درصد آثار و مقالات ارسالی از خراسان رضوی و ۷۵ درصد دیگر از ۲۸ استان دیگر هستند.

جلیلی‌صفریان بیان کرد: یکی از نقاط ضعف کشور عدم بهره‌برداری از دانش نخبگان بوده و تولید علم منجر به تولید ثروت نمی‌شود و بهره‌برداری‌ها را دیگر کشورها دارند و امیدواریم با برگزاری این رویداد شاهد توجه بیشتر مسئولان در بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جامعه باشیم.

در این نشست حمید طباطبایی، دبیر کمیته اجرایی دومین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: بحث امروز دنیا موضوع کالج و نالج است و انجمن علمی‌ای با همین عنوان دایر شده که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعال است و یکی از نمایندگی‌های این انجمن نیز در خراسان رضوی است.

وی افزود: امروزه تجارت الکترونیک در ایران و جهان از جایگاهی ویژه برخوردار است و چرخه تامین زمانی با موفقیت اجرا می‌شود که کلیه فرآیندها الکترونیکی، آنلاین و ۲۴ ساعته شده باشد و در کسب و کار الکترونیکی زمان‌هایی همچون ساعات اداری و کاری مطرح نیست.

دبیر کمیته اجرایی دومین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه نقش تجارت الکترونیک در کشور مغفول مانده است، خاطرنشان کرد: به وجود آمدن روش‌های تجارت الکترونیک باعث رونق و ایجاد شدن کسب کارهای بسیاری در سطح جهان شده است، به شکلی که برای سردمداران این صنعت در آمدهای هنگفتی را به ارمغان آورده است؛ به‌طور مثال برخی شرکت‌ها هستند که درآمد سالانه‌شان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد دلار است و قطعاً با حمایت مسئولان میزان بهره‌وری‌ها بیش از این هم خواهد شد.

همچنین سعیده باباجانی، دبیر کمیته علمی دومین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: این همایش در محورهای مدیریت دولت الکترونیک، اقتصاد، حسابداری، هوشمندسازی و مدیریت تولید بوده در این همایش دو روزه ۳ سخنرانی کلیدی و ۲ نشست تخصصی برگزار می‌شود و در کنار پنل‌های تخصصی را هم برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: تاکنون ۱۴۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۱۱۰ اثر پذیرفته شده که در میان مقالات بیشتر آثار از خراسان رضوی، تهران و یزد بوده است؛ در سال گذشته که نخستین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مشهد برگزار شد ۹۰ اثر ارسالی و ۷۰ اثر پذیرفته شده داشتیم که امسال و در دومین دوره این همایش شاهد رشد ۴۰ تا ۵۰ درصدی مقالات ارسالی و پذیرفته‌شده شده را داشته‌ایم و مقالات شرکت‌کنندگان تا ۲۲ آذر ماه ۹۸ قابل پذیرش است و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد علمی می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی: http://www.ferdowsconferences.ir/modiriat98/fa/home ارسال کنند.

دبیر کمیته علمی دومین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در رابطه با امتیازات ویژه برگزیدگان این رویداد علمی، بیان کرد: صاحبان آثار و مقالات برتر حائز هدایای ارزنده و نفیسی خواهند شد؛ ضمن اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی را با همکاری مجموعه‌های مختلف خواهیم داشت و به‌طور مثال در دوره گذشته چند فرصت شغلی در نخستین دوره این همایش برای برگزیدگان ایجاد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار