اختتامیه سومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری که با بیش از 40بادیگارد قوی هیکل تزئین شده بود در حالی آغاز به کار کرد که اصحاب رسانه به خاطر بی احترامی بادیگاردها به عوامل رسانه ای و همچنین بی توجهی متولیان برنامه به تذکرات رسانه ای جلسه را ترک کردند.
کد خبر: ۸۰۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ 12 December 2019

 

به گزارش خبرنگار تابناک اصفهان، اختتامیه سومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری در حالی در تالار شریعتی برگزار شد که تعداد بادیگارها 10 برابر تعداد مسئولان حاضر در جلسه بود .

بادیگاردهایی شرکتی که برای حفظ امنیت جلسه آمده بودند به جای تامین امنیت به خاطر اینکه با هر قدمی که برمی داشتی به یک بادیگارد قوی هیکل و گاه خشن برخورد میکردی بیشتر ترس و دلهره ای در بین حاضرین ایجاد کرده بود.

قیافه های متعجب از اینکه این تعداد بادیگارد به خاطر حفظ جان چه کسی در این مراسم حضور دارند؟ آیا یک مراسمی که قرار است آشوبگران در آن حاضر باشند یا تنها حضور جوانان و افرادی و خانواده هایی را شاهدیم که برای توسعه پایدار شهری گامی برداشتند.

 استفاده از الفاظ رکیک به عکاس رسانه و ممانعت از کار فیلمبردار صدا و سیما و هول دادن خبرنگار سیما در حالی بود که پس از ترک جلسه از سوی خبرنگاران به خاطر بی احترامی های متعدد و همچنین عدم پاسخگویی مجریان برنامه در قبال این برخوردها در حالی است که به جای عذرخواهی یکی از بادیگارها اعلام کرد: " لیست خبرنگاران حاضر در جلسه را اعلام کنید تا حساب تک تک آنها را برسم."

این همایش از سوی یک انجمن و تشکل کاملا خصوصی برگزار شده است که وابسته به هیچ نهاد و ارگان دولتی نیست.

 قابل ذکر است که در این مراسم هیچ مقام کشوری حضور نیافته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار