رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: 35نفر در این حوزه انتخابیه داوطلب انتخابات مجلس یازدهم شدند.
کد خبر: ۸۰۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ 08 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در نشست با خبرنگاران از این تعداد 2نفر دارای تحصیلات حوزوی،5نفر دکترا،یک نفر لیسانس و 27 نفر دارای مدرک ارشد هستند.

عسگری از نام نویسی دو نفر داوطلب تا پایان مهلت قانونی شب گذشته در وزارت کشور برای این حوزه انتخابیه خبرداد و گفت:با پیگیری از وزارت کشور منتظر نتیجه نهایی تائید یا رد تائید ثبت نام انها هستیم.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از این تعداد داوطلب سهم شهرستان دهلران 10نفر ،آبدانان 8نفر ،دره شهر 12 نفرو بدره 5نفر می باشد.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران گفت: دره شهر با 12 داوطلب،دهلران با 10 داوطلب،آبدانان با 8 داوطلب و بدره با 5 داوطلب به ترتیب دارای بیشترین و کمترین آمار نام نویسی ها برای این دوره هستند.

عسگری از تشکیل هیات اجرایی حوزه انتخابیه و 3 حوزه شهری شهرستان و تمامی حوزه های فرعی خبرداد و گفت: در تعیین شعب هم دسترسی مردم به شعب،داشتن زیرساخت ارتباطی ثابت و سیار همراه اول و امنیت شعب در اولویت است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران گفت:فرایند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان برابر روز شمار انتخابات و قانون انجام می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار