شهردار تهران به تذکر یک عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص لزوم جابه جایی دکل آنتن های ارتباطی BTS نصب شده در مجاورت مدارس و مراکز آموزشی سطح شهر، پاسخ داد.
کد خبر: ۸۰۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 08 December 2019

به گزارش تابناک تهران، «پیروز حناچی» شهردار تهران طی نامه‌ای به رئیس شورای شهر تهران در خصوص تذکر «لزوم جا به جایی دکل آنتن های ارتباطی BTS نصب شده در مجاورت مدارس و مراکز آموزشی سطح شهر»، تاکید کرد که با عنایت به اینکه دکل های نصب شده در شهرک اکباتان از سوی اپراتورهای تلفن همراه به طور مشترک در حال بهره برداری بوده و جمع آوری فوری آنها موجب بروز اختلالات شدید شبکه تلفن همراه (قطعی گسترده ارتباطات ) در آن منطقه می شد و این امر خود می توانست باعث بروز حساسیت ها و مشکلات دیگری در منطقه شود.
حناچی در این نامه ادامه داد: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فوق نیاز به شناسایی نقاط جایگزین (مطابق با ضوابط حاکم بر نصب دکل) در آن منطقه و راه اندازی سایت جدید از سوی اپراتورهای مخابراتی بود. 

حناچی در ادامه این نامه نوشت : بر همین اساس، نقاط جایگزین هر دو سایت شناسایی و به اپراتورهای مربوطه معرفی گردیده و متعاقب آن عملیات بازطراحی شبکه و اجرای سایت های جدید از سوی اپراتورها آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار