قرارداد کاریابی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی میان دو شرکت افق بین الملل یاسمین الست گروپ ایران و شرکت هلدینگ GFIB آلمان امضاء شد.
کد خبر: ۸۰۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 08 December 2019

قرارداد کاریابی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی ایران و آلمان امضاء شد

به گزارش تابناک تهران، ضیافت مهمانی و امضاء قرارداد کاریابی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی میان دو شرکت افق بین الملل یاسمین الست گروپ ایران و شرکت GFIB آلمان روز چهارشنبه باحضور اعضای هیات مدیره، مدیران عامل شرکا و بازرگانان همکار دو شرکت برگزار شد.

اشتفان پول، مدیرعامل شرکت GFIB آلمان پیش از امضاء این قرارداد گفت: مطمئنم این همکاری بسیار مبارک و برای هر دو کشور پر ثمر خواهد بود چراکه ایده اصلی آن براساس همکاری متقابل شکل گرفته است.

او افزود: هدف از امضاء این قرارداد همکاری متقابل ایران و آلمان در زمینه تقویت و مدیریت نیروهای کاری و سرمایه‌گذاری است. این مسیر از 7 سال گذشته آغاز اما با مشکلاتی همراه بوده است. در یک سال گذشته توانستیم به طور جدی با طرف ایرانی خود وارد مذاکره شویم و توافق نماییم.

اشتفان پول با بیان اینکه مهم‌ترین همراهان بنده در این مسیر خانواده‌ام بوده‌اند؛ خاطرنشان کرد: همکاری و همیاری خانواده بنده در این مسیر دشوار بسیار تاثیرگذار بود و باید از آن‌ها تشکر کنم؛ امیدوارم این همکاری پر ثمر باشد.

در ادامه جلسه، مهندس مهدی ورقایی رئیس هیات مدیره شرکت افق بین الملل یاسمین الست گروپ ایران با اشاره بر اهمیت امضاء این قرار، ابراز داشت: مبحث سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و کاریابی برای هر دو شرکت بسیار مهم است. اولین ثمره این همکاری، برنامه استارتاپی در دنیای مجازی برای سفر و سرمایه‌گذاری به کشورهای دیگر است که تولید آن آغاز شده است و به زودی در سراسر دنیا گسترش خواهد یافت.

او ادامه داد: تمام برنامه‌ریزی‌ها با مهندسین ایرانی انجام شده و ادامه خواهد داشت، چراکه آن‌ها از آغاز فعالیت این شرکت همراه ما بوده‌اند و قطعا در ادامه این مسیر نیز می‌بایست همراه باشند.

ورقایی با تاکید بر شعار این شرکت مبنی بر اعتماد را تجربه کن...، بیان کرد: ما می‌خواهیم اعتماد را به بازار و جامعه باز گردانیم، به همین دلیل به تمامی قول‌هایی که تاکنون به مشتریان و طرف آلمانی داده‌ایم پایبند خواهیم بود و از آن‌ها به دلیل انحصاری نمودن بازار ایران تشکر و قدردانی داریم.

او خاطرنشان کرد: بدون شک هر دو نماینده کشورهای ایران و آلمان تلاش خواهند کرد تا به اهداف خود در گسترش کار دو کشور جامه عمل بپوشانند. متقابلا براساس علاقه و اعتماد مشترک این همکاری را در مسیر توسعه قرار خواهیم داد و با تمام مزاحمت‌های احتمالی مقابله خواهیم کرد تا این همکاری در صمیمانه‌ترین حالت خود انجام شود.

قرارداد کاریابی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی ایران و آلمان امضاء شد

تلاش برای بازگشت به روابط فعال و پویا

اشتفان پول در گفتگو با تابناک تهران گفت: توسعه روابط میان دو کشور و بازگشت به حالت پیشین در زمینه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال از جمله اهداف دراز مدت هر دو شرکت است. تحریم‌های ایجاد شده متعلق به آمریکا می‌باشد و اروپا با ایران مشکل تحریم ندارد اما ممکن است سنگ‌اندازی‌هایی در این مسیر ایجاد شود.

او افزود: انتخاب ایران برای این قرارداد به دلیل وجود ریشه‌های خانوادگی بنده و روابط خوب ایران و آلمان در گذشته بوده است که امیدواریم بتوانیم آن را مجددا فعال نماییم.

مدیرعامل شرکت GFIB آلمان تاکید کرد: در مرحله اول به دنبال شناسایی و حل نیاز در زمینه‌های کارآفرینی، سرمایه‌گذاری و کاریابی خواهیم بود، فعالیت فعلی هر دو شرکت نیز در حوزه پزشکی که از نیازهای کشور آلمان است، آغاز شده و درحال توسعه است تا در نهایت در حرفه‌های مورد نیاز دیگر نیز ورود نماییم و نیازهای هردو کشور حل شود.

مهدی ورقایی نیز خاطرنشان کرد: حدود 25 سال است که در حوزه سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی تلاش می‌کنیم و بدون شک در این مدت همکاری‌های مختلفی با کشور آلمان داشته‌ایم. در این راستا می‌دانستیم که بسیاری از سرمایه‌گذاران و شرکت‌های آلمانی فعالیت در ایران را یکی از نیازهای خود می‌دانند.

او ادامه داد: از فرصت موجود استفاده کرده و پس از آشنایی با شرکت GFIB سعی شده است تا به طور جدی این مبحث هم برای آلمان و هم برای ایران دنبال شود تا نیازهای هر دو کشور برطرف گردد. از جمله فعالیت‌های ما در حوزه IT و استارتاپ خواهد بود تا بتوانیم خلاقیت‌های مهندسین ایرانی را با سرمایه‌گذاری شرکت‌های آلمانی به جامعه جهانی عرضه نماییم.

ورقایی با تاکید بر خلاقیت و دانش بسیار بالای مهندسین ایرانی در حوزه IT بیان کرد: مهندسین شرکت افق بین الملل یاسمین الست گروپ ایران به تازگی اپلیکیشنی را راه‌اندازی کرده‌اند که در آن به تمام افراد فعال در حوزه سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و کاریابی در سرتاسر جهان کمک می‌کند. اگر سرمایه‌گذاری شرکت‌های آلمانی در زمینه‌های مهندسی و IT صورت گیرد، بدون شک اتفاقات بهتری نیز در سطح بین المللی برای آن رخ خواهد داد.

او در پایان افزود: در سال‌های آینده دنیا با سرعت بیشتری به سمت IT پیش خواهد رفت و دنیای اینترنت و دیجیتال مارکتینگ حرف اول را در صنعت بازرگانی خواهد زد. ما تلاش می‌کنیم تا به روز باشیم و به سمتی حرکت خواهیم کرد که دنیا در حال حرکت است.

قرارداد کاریابی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی ایران و آلمان امضاء شد

مهندس مرتا جوادی، مدیرعامل شرکت افق بین الملل یاسمین الست گروپ ایران نیز اعلام نمود: این شرکت در زمینه‌های کارآفرینی، کاریابی و سرمایه‌گذاری به صورت جهانی و داخلی فعالیت می‌نماید و هم اکنون نیز بر اعزام جوانان برای کسب و کار در خارج کشور تمرکز دارد، در کنار این اتفاق بدون شک ارزآوری و سرمایه گذاری به داخل کشور نیز رخ خواهد داد و امکان سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر نیز فراهم خواهد شد.

او با تاکید بر رونق تولید ملی، بیان کرد: جوانان می‌بایست حرفه‌ و علم به روز جهانی را فراگیرند و پس از آن در داخل کشور مشغول به فعالیت شوند تا در نهایت منجر به رونق تولید ملی گردد.

مهندس جوادی ادامه داد: مدت سه ماه است که فعالیت این شرکت در عرصه جهانی آغاز شده و قرار است با تلاش بسیار فن آوری روز و تکنولوژی پیشرفته دیگر کشورها با ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات تا بر این اساس بتوان هزینه های تولید را کاهش داد و سرمایه گذاران بیشتری را جذب داخل نمود که این هدف  مورد تاکید شرکت افق بین الملل یاسمین الست گروپ ایران است.

مدیرعامل شرکت افق بین الملل یاسمین الست گروپ ایران خاطرنشان کرد: درحال حاضر این شرکت با ده کشور از جمله کانادا، آذربایجان، ارمنستان، روسیه، اکراین و... نیز وارد فاز همکاری‌های بسیار وسیع در زمینه های کار آفرینی – سرمایه گذاری- تحصیلی – توریست درمانی-ورزشی-کاریابی و... در حوزه‌های مختلف شده است و قصد دارد این فعالیت ها را توسعه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار