ایسنا/کرمانشاه رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرمانشاه از کاهش حدود ۵۰ درصدی زنگ‌خور آژانس‌ها به دنبال گسترش فعالیت تاکسی‌های اینترنتی خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 08 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عبدالرضا الفتی  با اشاره به اینکه بسیاری از رانندگان آژانس‌ها به سمت تاکسی‌های اینترنتی کوچ کرده‌اند، گفت: هم اکنون اکثر این رانندگان علاوه بر آژانس، زمانی را هم در این تاکسی‎ها مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: از زمانی که فعالیت این تاکسی‌ها گسترش یافته تعداد درخواست‌های خودرو در آژانس‌ها به میزان قابل توجهی پایین آمده و آژانسی که در گذشته 150 سرویس در روز داشت، اکنون کمتر از 80 سرویس دارد.

رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرمانشاه با بیان اینکه بعد از سهمیه‌بندی بنزین تعداد دیگری از رانندگان نیز به سمت تاکسی‌های اینترنتی رفتند، خاطرنشان کرد: آنطور که گفته می‌شود وضعیت سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی مشخص شده، اما برای آژانس‌ها هنوز در مرحله ثبت نام هستیم و احتمالا در این هفته سهمیه سوخت این خودروها نیز تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه کاهش رانندگان و کاهش درخواست، درآمد آژانس‌ها را کاهش داده و آنها را با مشکلات مالی زیادی مواجه کرده، تاکید کرد: تقاضا داریم امتیازاتی برای آژانس‌ها در نظر گرفته شود، مثلا سهمیه‌ای برای CNG کردن خودروهایی که در آژانس‌ها به صورت دائم و مستمر فعالیت دارند بعد از پالایش دقیق آنها تعیین شود.

رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرمانشاه از وضعیت فعالیت آژانس‌ها در استان کرمانشاه هم یاد کرد و با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به 620 آژانس با حدود هفت هزار راننده در سراسر استان داریم، عنوان کرد: از این تعداد حدود 200 آژانس با 3400 راننده مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار