یکی از گزینه های اصولگرایان پس از قطعی شدن عدم حضور وی به عنوان داوطلب نمایندگی مردم بویراحمد و دنا ، وارد فرمانداری بویراحمد شد و اقدام به ثبت نام کرد.
کد خبر: ۸۰۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 07 December 2019
یکی دیگر از از گزینه های اصولگرایان پس از قطعی شدن عدم حضور وی به عنوان داوطلب نمایندگی مردم بویراحمد و دنا ، وارد فرمانداری بویراحمد شد و اقدام به ثبت نام کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شکرالله امامی یکی دیگر از گزینه های اصولگرایان بویراحمد وارد  فرمانداری این شهرستان شد تا همزمان با کیان دهراب دومین گزینه این جریان باشد که پس از قطعی شدن عدم حضور ستار هدایتخواه در رقابت انتخاباتی بویراحمد و دنا ، اقدام به ثبت نام کرد. 
 
دانلود
 
لازم به توضیح است ، روز گذشته ستار هدایتخواه گزینه اصلی جریان اصولگرایی در نشست این طیف برای تعیین گزینه نهایی اعلام کرد که داوطلب نمایندگی در حوزه بویراحمد و دنا نخواهد شد.
وی دلیل این اقدام را وجود گزینه های قابل در این طیف برای نمایندگی عنوان کرد و گفته می شود قرار است در حوزه تهران یا قم در لیست اصولگرایان قرار گیرد.
بر اساس شنیده ها کیان دهراب پور ، شکرالله امامی و احسان عسکری سه گزینه اصلی طیف اصولگرایی برای شرکت در انتخابات به عنوان داوطلب مطرح هستند که دهرب پور اولین گزینه از این سه گزینه است که اقدام به ثبت نام نموده است.
 فیلم کامل سخنان افشاگرانه امامی! جزئیات به هم ریختگی یک‌روزه اصولگرایان بویراحمد / هدایتخواه با دلخوری از یاسوج رفت ؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
هاشمی پور بی یار و یاور است امیدوارم تا آخر در صحنه بماند مشاور فرهنگی و نامه نویس ایشان هم رقیبش شد!!!!!!!!! خبرهایی آمده که می خواهد آبرومندانه به نفع موحد کنار رود و جبران مافات کند و این مسئله را مطرح کرده که به احترام سن بالای موحد این دور موحد کاندیدا شود و دور بعد(دور دوازدهم) هاشمی کاندیدا شود تا ببینیم موحد قبول می کند؟!!!! رایزنی ها ادامه دارد......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
ثبت نام ایشان(دانشی) به شدت طرفداران هاشمی پور را به شک انداخت که نکند هاشمی پور تایید صلاحیت نشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار