شایگان : امروز باید کسانی که ۳۰ سال مدیریت کرده اند با آغوش باز جوانان را بپذیرند و کنار بروند و پست‌های مدیریتی و سیاستگذاری را به جوانان واگذار کنند.
کد خبر: ۸۰۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 06 December 2019
داوطلب نمایندگی مردم بویراحمد و دنا ضمن معرفی خود گفت : هدف من از ثبت نام حمایت از جوانانی است که متخصص هستند و می توانند خدمات شایانی به شهرستان انجام دهند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد محسن شایگان افزود : نسل جوان را باید دریافت چرا که  با انگیزه و شور و شوق که دارد می‌تواند منبع تحولات عظیمی در سطح کشور باشد .
شایگان ادامه داد : امروزه در فرآیند جهانی شدن در بستر فناوری اطلاعات یک تنیدگی فرهنگی و تکاثر اطلاعات صورت می‌گیرد. در کشورهای پیشرفته با سرعت زیادی دارند قله‌های علم ، توسعه و رفاه را فتح می‌کنند. ما هم برای عقب نماندن از این مسیر راهی جز اینکه میدان را به جوانانی که دارای تخصص و انگیزه هستند بدهیم نداریم.
از تهران تا بویراحمد / استارت جریان سوم سیاسی کشور از یاسوج زده شد + فیلم
 
این داوطلب نمایندگی مجلس ادامه داد : "شعار من نسل نو راه نو" است. واقعیت این است که در این سالها دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب فرصتی که شایسته جوانان باشد را به آنها نداده اند ! فقط موقع انتخابات جوانان را پای صندوق رای می آورند اما بعد از آن به فراموشی سپرده می شوند این شایسته جوانان این مملکت نیست .
شایگان افزود : آسیب های اجتماعی روز به روز پیچیده تر می شوند و اگر اکنون کاری نکنیم ، فردا به بحرانی اجتماعی تبدیل خواهد شد .
وی ادامه داد : امروز باید کسانی که ۳۰ سال مدیریت کرده اند با آغوش باز جوانان را بپذیرند و کنار بروند و پست‌های مدیریتی و سیاستگذاری را به جوانان واگذار کنند.
شایگان به مدیران هشدار داد که مواظب باشید کار به جایی نرسد که تقامل بین مردم و مسئولین صورت گیرد این مملکت متعلق به همه ماست و الان انتظار است که دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب با در نظر گرفتن شرایط جامعه در جهان و داخل میدان را به جوانان بدهند.
محسن شایگان در پایان گفت : من آمدم تا یک جریان جدید به نام نوگرایی را در کل کشور راه اندازی کنم.
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
آقای شایگان دلیرمردی به تمام معنا،جوانی متعهد و مردمی هستند که علارغم جوان بودن تجربه و قدرت بالایی در حل مسائل سیاسی دارند و بی شک انتخاب ایشان باعث افتخار همیشگی این شهر خواهد بود...ایشان کسی هستند که از رفتارشان جز مردانگی،در کلامشان جز شجاعت و در اعمالشان جز انصاف و از خودگذشتگی ندیده ایم.بی شک ایشان کسی هستند که اگر به این فرصت دست پیدا کنند به واسطه ی هوش سرشار و شجاعتشان باعث تحولی بی سابقه و غرورآفرین خواهند بود.به آن امید که روزی سیاست مریض زده مان درمان شود با حضور چنین جوانانی ازخودگذشته و توانا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
تربی منه دسش نی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
حرفاش منطقی بود ولی متاسفانه کسی دنبال ادم اصلح نیست هرکی بفکر اینه که یکی بیاید شاید منفعتی برا خودش داشته باشه نه جامعه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
اين ادم با اين طرز تفكر داخل استان خودمون تلف ميشه برا سطح كشوري و تهران خوبه
برا استان خودمون يه نماينده اي خوبه كه يه چندتا پيمانكار ازش حمايت كنن و مردم هم به دنبال اونا برن راي بدن چون دنبال پيشرفت نيستيم
foolady
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
جریان سوم ایران ؛ جریان سوم شهروندی

جریان سوم شهروندی‌‌، جریان تغییر فکری‌‌، فرهنگی‌‌، مدنی است که با محوریت شهروند و براساس حقوق بشر و شهروندی ومسئولیت پذیری شهروندان بنیانگذاری شده و دارای تعریف‌‌‌، اهداف‌‌، اصول‌‌، ارکان و دیدگاه‌های که بر مبنای اصول و ارزش‌های حقوق بشر و شهروندی به‌وجود آمده ومبشرتحقق حقوق شهروندی‌‌، قانونمداری‌‌، آزادی‌‌، تکثرگرایی‌‌، برابری‌‌، عدالت اجتماعی‌‌، تعهد‌‌، شفافیت‌‌، تنوع‌‌، مطالبه‌گری‌‌، پاسخگویی‌‌، صلح‌‌، همزیستی مسالمت‌آمیز‌‌، توسعه‌‌، مدارا‌‌، بردباری‌‌، مهرورزی‌‌، نفی تبعیض‌‌، حقوق زنان و کودکان‌‌، عدم خشونت‌‌، ارتقا مسئولیت پذیری شهروندان‌‌، شایسته‌سالاری و کرامت انسانی است که نه زیرمجموعه جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب و نه مخالف آنها بلکه در موازات آنها برای تحقق دولت حقوقی فعالیت می‌کند.

جریان سوم شهروندی دارای تفاوت هایی با دو جریان مذکور درماهیت ،گفتمان ،اصول ،اهداف، ساختار ،راهکارها و نوع فعالیت است که موجب تمایز جریان سوم شهروندی با جریان های اصولگرا و اصلاح طلب می باشد.

جریان سوم شهروندی هدف غایی خود را تحقق دولت حقوقی که مبشر تحقق حقوق بشر و شهروندی ، قانون مداری ، برابری ، آزادی ، تکثرگرایی ، شایسته سالاری ، عدالت اجتماعی ، تعهد، شفافیت ، تنوع ، مطالبه گری ، پاسخ گویی ، صلح ، توسعه ، مدارا ، بردباری ، مهرورزی ، نفی تبعیض ، عدم خشونت ، ارتقا مسئولیت پذیری شهروندان ، رعایت حقوق زنان و کودکان و کرامت انسانی را در اعمال پروسه متکامل گام به گام روشنگری ، توانمند سازی شهروندان ، سازواری ( ائتلاف) مدنی ، فرمان مدنی ، بازنگری همه جانبه قانون اساسی ، انتخابات شفاف،آزاد و عادلانه ، انتخاب و انتصاب مدیران توسعه یافته بشرح ذیل می داند.
جریان سوم شهروندی طی چند سال فعالیت در پی ترویج گفتمان خود در سطح ملی فعالیت می کند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
حیف ک نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
چیزی جز شعار نیست .سابقه ایشان در استانداری برای همه مشخصه .در ضمن در سازمان بازرسی کشور نیز ایشان دارای پرونده اختلاص میباشند و بزودی باید جوابگو باشند.
پاسخ ها
کریمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
اتفاقا ایشان از همکاران خوشنام و توانمند و فساد ستیز هستند.مشکل شما این هست که ایشان شما رو بخاطر مفت خوری و انگل صفتی از اداره بیرون انداختند و در اختیار کارگزینی گذاشتند. تو و امثال تورا ایشان می تواند سرجای خود بنشاند.هیچ پرونده ای در سازمان بازرسی و هیچ جای دگه ندارند.ادم مفت خور و .......مثل تو فقط کارش تهمت زدنه و غرض ورزی.اقای شایگان شما رو به هیات تخلفات معرفی کردند و اینجا به دنبال این هستی که زهر خودت رو با تهمت بیجا بریزی.اگه شهامت داشتی که اسمت رو مینوشتی،درح الی که همکاران می دانند تو کی هستی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار