طباطبایی نژاد خطاب به دولت:
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: یکی از مشکلات اساسی اصفهان، آب است و بارها به رئیس جمهورها گفته‌ام اگر آب اصفهان تأمین شود، اصفهانی‌ها هیچ چیز از دولت و دولتی‌ها نمی‌خواهند.
کد خبر: ۸۰۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ 05 December 2019

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در جلسه شورای ادرای استان اصفهان با حضور رئیس قوه قضائیه ادامه داد: به رهبری هم گفتیم همان طوری که اجازه برداشت از صندوق ذخیره ملی اجازه برداشت برای دریاچه ارومیه دادید، اجازه برداشت برای حل مشکلات آب اصفهان بدهند که ایشان گفتند بدون درخواست دولت این امر امکان‌پذیر نیست و تاکنون هم دولت چنینی درخواستی نداده است.

وی تصریح کرد: مشکلات دستگاه قضایی در استان اصفهان زیاد است؛ ساختمان دادگستری در موقعیت و وضعیت خوبی نیست، همواره بودجه دستگاه قضایی چون مستقل نیست، کمتر اختصاص می‌یابد و به اصفهان از آن هم کمتر می‌دهند.

طباطبایی‌نژاد یادآور شد: بسیاری از سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه در اصفهان مشکل دارند و ساختمان‌های کوچک و محقری دارند.

امام جمعه اصفهان در پایان گفت: مسأله آب در اختیارات شما نیست ولی از آن جا که به محضر رهبر انقلاب می‌روید و در جلسه با دولت هستید، این مسائل را مطرح کنید تا در حد توانتان تلاش کنید تا مشکلات این استان برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار