هوشنگ بازوند در گفتگو با تابناک:
استاندار کرمانشاه گفت: کمک به رسانه ها، کمک به توسعه و پیشرفت استان است.
کد خبر: ۸۰۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 05 December 2019

هوشنگ بازوند در نشستی مشترک با گروه خبرگزاری تابناک کرمانشاه با حضور معاون تابناک کشوری، علی بیات و مدیریت استان اظهار کرد: مجموعه تابناک کرمانشاه برای توسعه استان با عشق تلاش کرده و با وجود مشکلات در تمام صحنه‌ها جلوتر از ما هستند. برای شرکت در فعالیت‌های استان ادارات دولتی از امکانات بسیاری استفاده کرده در صورتیکه تابناک از این امکانات بی بهره است و قطعا این کار با مشقت فراوانی برای آن‌ها همراه می‌باشد.

 

استاندار در ادامه افزود: عشق و علاقه، تعهد و وجدان کاری باعث فعالیت این مجموعه شده است؛ رسانه یکی از ابزار‌های مهم جذب مشارکت مردمی در توسعه کشور است که آن‌ها را بسیج می‌کند تا نقش بسیار پررنگی به ویژه در شرایط امروزی با وجود شبکه‌های مجازی ایفا کند؛ بنابراین فعالیت‌های این مجموعه جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری مبنی بر کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است، تصریح کرد: با توجه به دو حادثه بزرگ در استان، زلزله و سیل، ضربه سختی بر استان وارد شد که در ۳۰ سال گذشته زلزله ۷/۳ ریشتر در نوع خود بی سابقه بود و حدود ۴۵ روز جغرافیای کل کشور را تحت تاثیر قرار داد و گسل‌های غیر فعال کشور را فعال کرد.

بازوند ادامه داد: همه رسانه‌ها به ویژه تابناک در بحران‌های اخیر، یک انسجام و وحدت ملی شکل داد و زحمات بسیاری کشیدند. اعتقاد ما مبنی بر این است که کمک به رسانه‌ها کمک به توسعه و پیشرفت استان است، اما باتوجه به محدودیت‌ها نتواسنتیم حمایت لازم را کنیم و این درصورتی است که این مجموعه به کار خود ادامه داد.

مقام ارشد استان خاطر نشان کرد: دغدغه‌ها توسعه استان در زمینه بیکاری، سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار بوده که همیشه پیش قراول هستند. فعالیت‌های تابناک در جهت ادای دین به مردم و حق آن‌ها می‌باشد که نشان دهنده عشق و علاقه تابناک به استان و معرفی چهره زیبای استان کرمانشاه به سراسر کشور است که کرمانشاه ۲۰۲۰ یکی از زمینه‌های تلاش این مجموعه می‌باشد.

وی تصریح کرد: هرچقدر که بتوانیم ظرفیت‌های استان را به نمایش بگذاریم قطعا این امر باعث ورود جریان بسیار سیال سرمایه به استان شده و غبار کاذب ورود سرمایه را از بین می‌برد. امیدواریم که رسانه بتواند چهره زیبای کرمانشاه را به سراسر کشور و حتی خارج از آن بشناساند.

بازوند ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی می‌تواند تاثیر بیشتری نسبت به اتوبان سازی و پالایشگاه داشته باشد. بطور مثال قرارداد ساخت سریال نون خ. منعقد شده و فیلمبرداری آن حدود ۱۵ روز آینده در روستای کندوله استان ضبط خواهد شد. امیدواریم این فعالیت، پیش قدمی برای معرفی کرمانشاه ۲۰۲۰ باشد، برگزاری جشنواره‌های متعدد مثل پویانمایی باعث کم شدن غم مردم استان می‌شود.

استاندار کرمانشاه در پایان افزود کرد: برگزاری جام بین المللی تختی علارغم محدودیت‌های موجود از برنامه‌های آینده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار