پاسخ نماینده گچساران و باشت به یک سوال!
یکی از پاسخ ها مربوط به اظهارنظر تاجگردون در انتخابات ریاست جمهوری بود که گفته بود" حاضر است با روحانی به جهنم برود اما با رئیسی به بهشت نرود!"
کد خبر: ۸۰۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴ 04 December 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیاسی ، این روزها غلام رضا تاجگردون یکی از فعالترین نامزدهای انتخابات اسفند ماه است که به شدت نشست های تبلیغاتی با طوایف برگزار می کند . این نماینده مجلس در جدیدترین نشست تبلیغاتی خود با عنوان نشست هم اندیشی با یکی از ایلات حوزه انتخابیه اش به خبرنگاران در خصوص برخی سوالات پاسخ داد. یکی از پاسخ ها مربوط به اظهارنظر وی در انتخابات ریاست جمهوری بود که گفته بود" حاضر است با روحانی به جهنم برود اما با رئیسی به بهشت نرود!"
غلامرضا تاجگردون در نشست هم اندیشی که با حضور یکی از ایلات گچساران برگزار شد به سؤالی که یکی از خبرنگاران از وی مبنی بر اینکه آیا بازهم حاضرید که با روحانی به جهنم بروید اما با رئیسی به بهشت نروید پرسیده شده بود اشاره کرد و گفت: آن زمانی که این جمله را گفتم دوستان اصولگرا کاملاً دو صف کشیدند یکی صف حسین و صف یزدی و نیز صف بهشتیان و صف جهنمیان؛ من عرض کردم حسینی که ما می‌شناسیم آزاده است، ما لشگر ابن زیاد نیستیم، ما یزیدی نیستیم، لشگر ما خدایی است و بهشت و جهنمی که می‌شناسیم هم همین است و اگر بهشت شما و جهنم شما این است ما با این فرد به جهنم می‌رویم، اما به بهشت شما نمی‌رویم.
آیا تاجگردون دوباره با روحانی به جهنم می رود تا با رئیسی به بهشت نرود؟

تاجگردون با بیان اینکه این خاک خادم می‌خواهد و خدمتش را باید ادامه دهد در ادامه تصریح کرد: من از خاکی که برخواسته ام رهایش نمی‌کنم، کار ما تازه شروع شده، آنچه را کاشته‌ایم اکنون فصل درو آن رسیده است.
این نماینده مجلس ادامه داد: نقد کنیم، منتها نقد صحیح و منصفانه، اینکه کسی بخواهد مرا را نقد کند و بگوید که این کارتان نادرست بوده اشکالی وجود ندارد، ولی اشکال از آنجا شروع می‌شود که بعضاً اخلاق سیاسی را رعایت نمی‌کنند اینجاست که تخریب‌ها شروع می‌شود و پایان اخلاق سیاسی است و این‌یک روش ضد اخلاقی است.
آیا تاجگردون دوباره با روحانی به جهنم می رود تا با رئیسی به بهشت نرود؟

تاجگردون تأکید کرد: مناظره و مجادله‌ای که از روی غضب و ریا و عوام‌فریبی و …باشد نتیجه‌ای نخواهد داشت.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از مردم صداها و کلیپ‌هایی که امروز در رسانه‌ها و فضای مجازی را شاهد هستند فکر می‌کنند کار کردن یعنی این ولی غافل از اینکه نمی‌دانند کار کردن دال بر موازین احساسی نیست.
وی همچنین در بخش هایی دیگر از اظهاراتش بیان داشت: تا رفع تمام مشکلات دست‌بردار نخواهم بود و با همه شرایط سخت این بار هم در عرصه سخت وکالت با برنامه‌ها و ایده‌هایی که دارم گام نهاده‌ام… من امروز حرفهایی شنیدم و نگران شدم. آیا ما قاتلین حسینیم که شما مختاریان زمینید؟! این خاک مختار نمی خواهد این خاک نوکر و خادم می خواهد…
تاجگردون در ادامه گفت: من این خاک را ترک نمیکنم، من از خاکی که برخاسته ام رهایش نمیکنم، تازه کار ما شروع شده است.
برچسب ها: تاجگردون ، رئیسی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
خیر نبینی ان شاءالله کارگران بیمارستان بی بی حکیمه چه ظلمی درحقت کرده بودند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار