کد خبر: ۸۰۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴ 03 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در حاشیه نشست با استانداران گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات مقرر شد تا جلسه‌ای با حضور استانداران تشکیل دهیم تا باردیگر مسیری که برای انتخابات طراحی شده را بررسی کنیم.
وزیر کشور ادامه داد: در این مسیر همکاری و هماهنگی با همه نهاد‌هایی که در امر انتخابات دخیل بوده؛ انجام گرفته است.
او با اشاره به گزارش استانداران از حوادث اخیر کشور افزود: در خصوص حوادث اخیر مقرر شد که استانداران همه موارد را جمع بندی و نتیجه خود را به وزارت کشور دهند تا وزارت کشور به نسبت اقدامات انجام شده و شرایط هر استان، تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
رحمانی‌فضلی با بیان اینکه مردم همچنان حامی انقلاب هستند، افزود: همه مردم از اراده و تحلیل دقیق پشت سر رهبری و در کنار دولت هستند و راه استقامت راه اصلی حمایت کشور و ملت و انقلاب است.
وزیر کشور گفت: مسائلی نظیر اتفاقات اخیر نباید به درگیری گروه‌ها و جناح‌ها کشیده شود.
او بیان کرد: یقینا ما با اراده عمیق قلبی خود را پشتیبان مردم از نظام، اسلام و انقلاب نشان خواهیم داد.
رحمانی‌فضلی تصریح کرد: کسانی که در این چند روز به دلیل عدم اطلاع از موضوع، قضاوت ها و داوری کردند، تأمل و تحمل بیشتری داشته باشند، نباید به گونه‌ای صحبت کنیم که زحمات نادیده گرفته شود، حتما توضیحات بیشتری در این ‌باره ارائه خواهد شد.
وزیر کشور تأکید کرد: چند شب قبل در رسانه ملی هم گفتم که به عنوان وزیرکشور که بیشترین ارتباط را با نیرو‌ها دارم؛ اعلام می‌کنم که این مسائل به امنیت و اقتدار ملی برمی‌گردد و نباید به درگیری‌های گروهی کشیده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار