فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار داشت : تاکنون در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا چهار نفر مراجعه کرده اند که تنها یک نفر از آن‌ها به صورت کامل ثبت نام شده است.
کد خبر: ۸۰۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ 03 December 2019

سومین روز ثبت نام از داوطلبین شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی سپری شد که بجز روز اول که غلام رضا تاجگردون در حوزه انتخابیه گچساران وباشت و اردوان ایزدپناه به پشتوانه سید باقر موسوی و حمایت و همراهی قوام فروزان به عنوان شاخص ترین نامزدها اقدام به ثبت نام نمودند ، در روزهای دوم و سوم استقبال سردی از ثبت نام شد تا اکثر داوطلبین روزهای پایانی را برای ثبت نام انتخاب کنند! تا این اقدام در شهرستان بویراحمد مورد هشدار فرماندار قرار بگیرد و اعلام کند که کاندیداها مراقب حوادث پیش بینی نشده باشند چرا که فرایند ثبت نام کمی طولانی خواهد بود.
شاهرخ کناری در خصوص آمار ثبت نامی قطعی در این فرمانداری گفت : تاکنون یک نفر برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا نام نویسی کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار داشت : تاکنون در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا چهار نفر مراجعه کرده اند که تنها یک نفر از آن‌ها به صورت کامل ثبت نام شده است.
کناری با بیان اینکه مدارک دو نفر از نامزد‌ها ناقص بوده و یک نفر هم سن قانونی لازم را برای ثبت نام نداشته افزود: کسانی که قصد نامزد شدن در انتخابات مجلس یازدهم را دارند و تاکنون به هر دلیلی مراجعه نکرده اند با توجه به حوادث پیش بینی نشده مانند قطعی برق و یا هر دلیل دیگری، ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند.
وی به پیش بینی نامزدی 50 نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ادامه داد: در چند روز باقی مانده باید نامزد‌ها مراجعه کنند چرا که ممکن است در ساعات و روز‌های پایانی برای طی مراحل ثبت نام هر فرد حدود ۸ ساعت معطل شود.
فرماندار بویراحمد همچنین به مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام اشاره کرد و گفت: برخی اوقات نامزد‌های انتخابات با مدارک ناقص در حوزه انتخابی حضور می‌یابند.
کناری اضافه کرد: تاکنون ۴ نفر برای نام نویسی به این حوزه مراجعه کرده اند که تنها یک نفر موفق به ثبت نام شده است.
وی افزود: نامزد‌ها باید برای ثبت نام اصل کارت ملی و یک نسخه کپی از آن، اصل شناسنامه عکس دار، کپی از تمام صفحات آن، شناسنامه همسر، فرزندان، پدر و مادر، دو قطعه عکس سه در چهار با زمینه روشن، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا، برگ پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم همراه داشته باشند.
فرماندار بویراحمد همچنین گفت: با توجه به جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در هفته گذشته مصوب شد نامزد‌ها از هرگونه راه اندازی کارناوال خودداری کنند و قشون کشی در محل ستاد ثبت نام جرم محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار