به همت معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، محفل انس با قران با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آموزش و پرورش و با تلاوت زیبای دو قاری قران کهگیلویه و بویراحمدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶ 03 December 2019
به همت معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، محفل انس با قران با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آموزش و پرورش و با تلاوت زیبای دو قاری قران کهگیلویه و بویراحمدی در مدرسه فرهنگیان شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : به منظور ترویج فرهنگ قرانی و انس هر چه بیشتر با این کتاب آسمانی چنین محفلی برنامه ریزی شد.
آناهیتا مرادیان افزود : در راستای اهداف عالیه آموزش و پرورش همچنین ترویج فرهنگ توسعه فعالیت های قرانی ، در این محفل از مسئولان استانی و شهرستانی در حوزه آموزش و پرورش و همچنین برخی مسئولان در استانداری دعوت شد که حضور خوب مدعوین نشان از جایگاه ویژه فرهنگ قرانی نزد مدیران دارد و این بسیار با ارزش و حائز اهمیت است.
مرادیان گفت : این دومین محفل انس با قران به این سبک با محوریت معاونت آموزش ابتدایی است که برگزار می شود که سال گذشته اولین محفل برگزار شد و امسال هم دومین محفل انس با قران و امیدواریم این رویه طی سال های بعد هم ادامه یابد.
تلاوت زیبای محسن رضایی
 
در حاشیه این محفل قرانی معاونت فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم گفت : این معاونت در راستای سند تحول بنیادین و رسیدن به حیات طیبه و تربیت قرانی و به منظور ترویج فرهنگ قرانی و مهجوریت زدایی این کتاب آسمانی و همچنین توسعه و گسترش معارف وحیانی در میان خانواده ها و اولیا و مربیان محفل انس با قران را هر هفته در مدارس برگزار می کند.
سید قدرت موسوی ارشد افزود : استماع قران ، نظر به قران ، ترجمه ، تفسیر و تدبیر در آیات قران ، نمونه هایی از انس با قران است که این معاونت در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، سعی در ترویج آن دارد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار