رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: روند رسیدگی به درخواست و شکایات برای احقاق حق شاکیان با توجه به شرایط بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان میبرد وبا توجه به اینکه گاهی تعداد شکایات افزایش میابد و نیروها برای رسیدگی محدود است، ابتدا سراغ مغازه دارها و متشاکی می رویم و از محل بازدید میکنیم.
ویخاطر نشان کرد: به این ترتیب شکایات در پرونده ثبت، سپس از شاکی در خواست میکنیم تا حاضر شود و در اسرع وقت به موضوع رسیدگی میکنیم.
رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اینکه تلاش بر این است که شاکی و متشاکی با یکدیگر کنار بیایند و مسئله بین شان حل شود، عنوان کرد: شاکی باید به حقش برسد، گاهی نیز حق با فروشنده و متشاکی است.
پهلوانی، در خصوص جریمه و نحوه برخورد با متخلفان، افزود: اگر موضوع حل شود، حق و حقوق متشاکی را به او برمی گردانیم، به این ترتیب پرونده کامل و به تعزیرات حکومتی ارسال و تصمیم حقوقی در آنجا گرفته میشود.
وی با بیان اینکه افزایش ، گفت: در جلسهای استاندار، معاونت اقتصادی و رئیس اتاق اصناف کرمانشاه قیمت بنزین را بر قیمت کالاها بی ارتباط دانستند. برخی کالا یا میوه جات مثل گوجه فرنگی و پیاز به دلیل بارندگی افزایش قیمت داشتند که روندی طبیعی است و برای جبران این موضوع با دستور استاندار گوجه فرنگی وارد و افزایش قیمت جبران شده است.
پهلوانی در پایان، اطلاعیه اتاق اصناف و اتحادیهها مبنی بر کاهش ۵ درصدی قیمت اجناس،نسبت به زمانی که قیمت بنزین در سطح کشور کمتر بود را اقدامی در جهت جلوگیری از جو منفی دال بر ارتباط قیمت اجناس و کالاها با افزایش قیمت بنزین عنوان کرد.