استاندار ایلام سلیمانی دشتکی گفت: بزرگنمایی اغراق آمیز مشکلات و نواقص با نیت تخریب دولت و نظام توسط بدخواهان با هدف بی اعتمادی و یاس مردم نسبت به مسئولان و انقلاب انجام می گیرد.
کد خبر: ۷۹۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹ 21 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سلیمانی دشتکی اظهار داشت : صاحبان تریبون از جمله ائمه جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی باید خدمات دولت های پیشین و فعلی و مجموعه نظام را برای آگاهی بخشی جامعه تبیین کنند.

وی تاکید کرد: زیر سوال بردن و تخریب یا کوچک نمایی خدمات دولت در واقع نوعی آسیب زدن به نظام و دستگاه های اجرایی است که باید به جای تخریب مغرضانه، نقاط قوت را تقویت و نقطه ضعف ها و ایرادها را تبدیل به احسن کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان و کارکنان دستگاه های مختلف در راستای خدمات گذاری به مردم کوتاهی نکنند، گفت: دستگاه های دولتی و اجرایی نباید با سخت گیری های غیرمنطقی مردم را سرگردان کنند که این اقدام خلاف قانون است.

استاندار ایلام با بیان اینکه تلاش دشمن و ایادی استکبار مایوس کردن مردم از نظام، انقلاب و مسئولان است، اظهار داشت: نباید با بروکراسی های سختگیرانه برای مردم مشکل و در آنها نارضایتی ایجاد کرد و صاحبان تریبون ها نیز نباید مشکلات را به گونه ای بیان کنند که به نارضایتی ها و مشکلات دامن زده شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار