مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه از کشف بیش از ۵۵ هزار لیتر نفت سفید در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 20 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه، مجتبی دلبری گفت: مجموعه نظارتی این شرکت با همراهی و همکاری نیروهای پلیس آگاهی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف و ضبط ۵۵ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید قاچاق در مناطق مرزی این منطقه شدند.

وی افزود: پس از تحقیقات لازم درخصوص گزارشات واصله مبنی بر ذخیره سازی فرآورده های نفتی در روستاهای مرزی به منظور قاچاق فرآورده های نفتی به خارج از كشور، عوامل نظارتی منطقه به همراه رئیس ناحیه خواف، رئیس پلیس آگاهی و دیگر عوامل مبارزه با قاچاق كالا و ارز با هماهنگی مقامات قضایی به محل اعزام شدند.

وی اظهارداشت: در این بازرسی ۵۵ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید به همراه ۱۳ مخزن ۳ دو و همچنین هزار لیتری، تعداد ۶۵ عدد بشكه ۲۲۰ لیتری و سه دستگاه موتور پمپ انتقال فرآورده در روستاهای مرزی مهرآباد و بیاس آباد شهرستان خواف از نواحی تابعه منطقه تربت حیدریه كشف و ضبط گردید .

وی تاکید کرد: كنترل های نظارتی و گشت های مشترك با عوامل مبارزه با قاچاق كالا و ارز از مصرف كنندگان سطح منطقه و نواحی تابعه به خصوص ناحیه مرزی خواف به جهت وجود معادن سنگ آهن سبب كاهش چشمگیر عرضه خارج از شبكه و قاچاق فرآورده های نفتی یارانه ای شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار