رسیدگی به پرونده دو جنایت خانوادگی که دختر و پسری جوان قربانی آن شده‌اند، در حالی آغاز شد که متهمان به جرم خود اعتراف کرده‌اند.
کد خبر: ۷۹۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ 20 November 2019

تابناک فارس به نقل از رکنا:کارآگاهان پلیس استان فارس وقتی از مرگ پسری جوان در خانه‌اش مطلع شدند، به آنجا رفتند و مشاهده کردند این جوان هدف گلوله قرار گرفته و جان باخته است.

به گزارش رکنا، هیچ نشانه‌ای از قاتل یا قاتلان در صحنه جرم وجود نداشت و معلوم نبود این قتل به چه انگیزه‌ای به‌وقوع پیوسته است. در شرایطی که مأموران سرگرم تحقیقات اولیه بودند، یکی از همسایگان مقتول نزد آن‌ها رفت و اطلاعاتی را ارائه داد که گره این پرونده را گشود. این مرد گفت: از خانه مقتول صدای داد و فریاد شنید و به‌همین‌دلیل توجهش جلب شد و در نهایت مردی جوان را در حال فرار از آنجا مشاهده کرد.

مشخصاتی که این شاهد از عامل جنایت ارائه داد، در پرونده ثبت و بعد از کمی تحقیق مشخص شد برادر مقتول با این ویژگی‌ها هم‌خوانی دارد. به همین دلیل مأموران این جوان را بازداشت کردند. او که ابتدا قصد داشت وانمود کند بی‌گناه است وقتی در برابر سؤال‌های پی‌درپی پلیس قرار گرفت، به جرمش اعتراف کرد و گفت: برادرم از مدتی قبل به مواد مخدر صنعتی معتاد شده بود و خانواده‌ام را اذیت می‌کرد. من از رفتار‌های او ناراحت بودم و بار‌ها به او تذکر داده و خواسته بودم دست از این رفتارش بردارد، اما فایده‌ای نداشت به‌همین‌دلیل با فامیل صحبت کردم تا بلکه از اقوام کمک بگیرم، اما هیچ‌کس حرف‌هایم را جدی نگرفت.

متهم ادامه داد: اختلافات من و برادرم روز‌به‌روز بیشتر می‌شد تا اینکه روز حادثه با او مشاجره کردم و در حالی که به‌شدت عصبی شده بودم، سلاحم را به طرفش گرفتم و شلیک کردم. بعد از ترس به‌سرعت فراری شدم.

این متهم در حال حاضر در بازداشت است و تحقیقات از او ادامه دارد.

در این حال، پرونده پسری جوان که خواهرش را به قتل رسانده، در حال رسیدگی است.

کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس وقتی از مرگ دختری جوان در خانه‌اش مطلع شدند، به آنجا رفتند و مشاهده کردند این دختر هدف ضربات چاقو قرار گرفته است. از سویی خانه به‌هم ریخته بود و همه شواهد از وقوع درگیری حکایت داشت، اما سرنخی که پلیس را به قاتل یا قاتلان برساند، وجود نداشت.

جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان سعی کردند با بررسی زندگی خصوصی و خانوادگی دختر ۱۸ ساله راز قتل او را فاش کنند. آن‌ها متوجه شدند این دختر از مدت‌ها قبل با برادرش اختلاف داشت و درگیری‌هایی میان آن دو رخ داده بود. در این مرحله مدرک کافی علیه برادر مقتول وجود نداشت به‌همین سبب مأموران تصمیم گرفتند از او بازجویی کنند تا بلکه به واقعیت پی ببرند، اما وقتی سراغ این جوان رفتند، فهمیدند او از زمان قتل ناپدید شده است.

فراری‌شدن پسر جوان ظن نسبت به او را تقویت کرد و مأموران بعد از تجسس‌های گسترده توانستند مخفیگاه او را شناسایی و این فرد را بازداشت کنند.

متهم بعد از انتقال به پلیس آگاهی به جرمش اعتراف کرد و گفت: از مدت‌ها قبل با خواهرش بر سر مسائل مختلف اختلاف داشت و دخالت‌های خانواده نیز نه‌تن‌ها مشکل را حل نکرد، بلکه بر درگیری‌های آن‌ها افزود. متهم گفت: از مدت‌ها قبل دنبال فرصتی بودم تا از خواهرم انتقام بگیرم. روز حادثه فرصت را مناسب دیدم و با چاقو به او حمله کردم و وی را کشتم.

متهم در ادامه صحنه جنایت را بازسازی کرد و در نهایت پرونده او با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد تا به جرم این جوان رسیدگی شودبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار