معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه ارائه خدمات به مراجعه کنندگان بیمارستان‌های دانشگاهی و غیر دانشگاهی طی روزهای گذشته به نحو شایسته انجام شد گفت: طی این مدت توانستیم از توانمندی ۲۰ بیمارستان استفاده و بدون وقفه به بیماران خدمات لازم را ارائه نماییم.
کد خبر: ۷۹۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ 20 November 2019

علی اکبری روز چهارشنبه با اشاره به مسدود شدن برخی خیابان‌ها در شیراز در پی اعتراض‌ها به اصلاح قیمت بنزین اظهار داشت: با تلاش کارکنان دانشگاه و بیمارستان ها به مراجعه کنندگان و بیماران بستری خدمات فوق تخصصی و تخصصی ارائه شده است ، این در حالی است که به دلیل ایجاد برخی از مشکلات با تدبیر ستاد بحران دانشگاه، پزشکان متخصص در کمترین زمان ممکن به بیمارستان‌های مورد نیاز اعزام شدند تا در ارائه خدمات رسانی به بیماران خللی وارد نشود.

وی با بیان اینکه تدبیر و تشکیل به موقع ستاد بحران از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز موجب شد از تمام ظرفیت‌های دانشگاه استفاده شود و در ارائه خدمات رسانی به بیماران خللی ایجاد نشود افزود: با اعزام به موقع کادر پزشکی و مقیم شدن پزشکان و پرستاران در نوبت‌های مشخص و طولانی تر از روال معمول ،مدت ماندگاری بیماران در بخش های اتفاقات کاسته شد که این تصمیم منجر به دریافت به موقع خدمات به مراجعه کنندگان اورژانس بیمارستان‌ها گردید.

اکبری بکارگیری پزشکان جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان وزایمان ،متخصص بی هوشی و مراقبت‌های ویژه ،چشم پزشکی و دیگر پزشکان متخصص را علاوه بر دستیاران به صورت مقیم و طی بیست و چهار ساعت ،از تدابیر ستاد بحران اعلام کرد و گفت:با هماهنگی دیگر معاونت های دانشگاه نه تنها در بحث کالای مصرفی پزشکی و خدمات بلکه در بحث توزیع دارو نیز بدون مشکل تمام بیمارستان ها ملزومات مورد نیاز را تامین کردند .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از کادر درمانی بیمارستان های دانشگاهی و غیر دانشگاهی گفت: طی این مدت تلاش تمام پرسنل موجب شد بیماران همانند روزهای عادی در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

این مقام مسئول الزام پذیرش بیماران مراجعه کننده به تمام بیمارستان ها را مهم توصیف کرد و گفت: در این مدت مدیریت بیمارستان ها ملزم شدند تمام بیماران را پذیرش و به آنان خدمات درمانی ارائه نمایند.

اکبری ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت بروز مشکل درمانی اورژانس با استفاده ازسامانه فوریتی ۱۱۵ نسبت به دریافت خدمات لازم اقدام نمایند، همچنین سامانه ۱۸۱۹ دانشگاه علوم پزشکی به منظور دریافت شکایت احتمالی شهروندان به صورت شبانه روزی فعال بوده و راهنمای این افراد در زمینه چگونگی دریافت خدمات درمانی در واحدهای تابعه دانشگاه خواهد بود.

اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.
در برخی شهرها این اعتراض ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد. در این میان، برخی افراد به اموال عمومی آسیب وارد کردند.
علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه تاکنون در اظهارنظرهایی جداگانه تاکید کرده اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.
همچنین دولت با توجه به دغدغه هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی که از این مسیر به دست می آید در قالب یارانه ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مساله دولت در این اصلاح قیمت ، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.
دولت تاکید کرده است که۶۰ میلیون ایرانی از یارانه اصلاح قیمت بنزین بهره‌مند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار