مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: استفاده از طرح‌های گردشگری تاسیسات و ابنیه آبی این استان از جمله برنامه‌های مهم این شرکت است.
کد خبر: ۷۹۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 20 November 2019

به گزارش تابناک تهران، سید حسن رضوی در دومین نشست هم اندیشی کمیته گردشگری استان‌ها در این شرکت اظهار داشت: سرمایه گذار در قالب روش های مختلف مالی می‌تواند زمینه را در راستای استفاده از طرح‌های گردشگری تاسیسات آبی استان فراهم کند.
وی با بیان این که صنعت گردشگری می‌تواند به عنوان یک صنعت درآمدزا و نشاط آور برای گردشگران داخلی و خارجی باشد، تصریح کرد: در مقطع جدید وزارت نیرو و وزارت میراث گردشگری و صنایع دستی با ایجادیک تفاهم نامه، بستری را به وجود آورده اند که کلیه شرکت های آب منطقه ای بتوانند، در راستای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی فرصت هایی را به دست آورند که در مقایسه با بسیاری از اقدامات گذشته می تواند اثر گذارتر باشد.

وی ادامه داد: مجموعه امکاناتی که در قالب تاسیسات و ابنیه آبی در اختیار شرکت های تابعه وزارت نیرو قرار گرفته است، با توجه به موقعیت های این تاسیسات می تواند، تاثیر شگرفی را در بحث گردشگری در شرایطی که اکنون در آن قرار داریم، ایجاد کند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران با تاکید بر اینکه این این شرکت در مرکز کشور دارای هفت طرح بزرگ گردشگری است، ادامه داد: تنوع گردشگری را می توان با استفاده از سازه‌هایی که این شرکت در اختیار دارد با از میان بردن محدودیت ها ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین نشست هایی با محوریت مدیران ارشد وزارت میراث فرهنگی و گردشگری می تواند موجب عملیاتی کردن بسیاری از پیشنهادات در این خصوص شود،  اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در این چند ماه باقی مانده تا پایان سال  اقدامات اثرگذاری را در حوزه گردشگری سدها و تاسیسات آبی از خود به یادگار بگذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار