کد خبر: ۷۹۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 20 November 2019
سخنگوی دولت تصمیم درباره اتصال اینترنت را برعهده شورای عالی امنیت ملی خواند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا و سیما ، علی ربیعی در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران، تصمیم درباره اتصال اینترنت را برعهده شورای عالی امنیت ملی خواند و گفت: ملاحظاتی وجود دارد که با رعایت آن‌ها اتصال اینترنت در استان‌ها به زودی آغاز می‌شود.

سخنگوی دولت، موضوع وصل اینترنت را یکی از محور‌های نشست امروز هیئت وزیران خواند و افزود: همه ما می‌پذیریم که گاهی ناچاریم هزینه سوء استفاده از فناوری را بپردازیم که البته قطع اینترنت مقطعی است، اما امنیت برای ما بسیار مهم‌تر بود، اتصال اینترنت به زودی در استان‌ها و با رعایت ملاحظاتی آغاز خواهد شد و نگرانی شاغلان در اینترنت برطرف می‌شود.

وی به ارایه گزارشی درباره شبکه ملی اطلاعات در نشست امروز هیئت دولت اشاره کرد و گفت: از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تلاش‌های خوبی که دراین مدت انجام داده بودند سپاسگزاری شد.

آقای ربیعی با اشاره به انتقادات در گذشته به عملکرد شبکه ملی اطلاعات، افزود: برخی می‌گفتند دولت کاری در شبکه ملی اطلاعات نکرده است، اما امروز مشخص شد که بخش اعظمی از فعالیت‌های اقتصادی کشور روی این شبکه استوار شده است لذا تداوم و تقویت این شبکه ملی اطلاعات نیز در نشست امروز مورد تاکید قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار