فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه با عوامل اصلی ناامنی در چند روز اخیر برخورد قانونی خواهد شد، گفت: امنیت و آرامش کامل در تمامی شهرستان‌های تابعه برقرار شده است.
کد خبر: ۷۹۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 20 November 2019

به گزارش تابناک تهران، سردار محسن خانچرلی در این باره اظهار داشت: به دنبال اعلام طرح اصلاح مصرف سوخت (بنزین) عده‌ای فرصت طلب با ایجاد اخلال و اغتشاش در نظم عمومی و تخریب اموال دولتی و خصوصی پرداختند که در همان ساعات اولیه، نیروهای پلیس غرب استان تهران در صحنه حاضر شده و مقتدرانه با اغتشاشگران برخورد کردند.

وی گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به همه اطمینان می دهیم که ماموران آماده حفاظت از امنیت آنان هستند و اجازه نخواهیم داد عده ای فرصت طلب در زندگی شهروندان اخلال ایجاد کنند.

خانچرلی افزود: در چند روز گذشته با تلاش و مجاهدت همکارانم و همکاری دیگر دستگاه های امنیت ساز، عوامل اصلی ناامنی در غرب استان تهران شناسایی و برخورد لازم با آنها صورت گرفته و در حال حاضر امنیت و آرامش کامل در غرب استان تهران حاکم است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، ضمن تقدیر و تشکر از هوشمندی و بصیرت مردم شهرستان های تابعه که در همان ساعات اولیه صف خود را از افراد اغتشاشگر جدا کردند اظهار داشت: از مردم استان می خواهم همچنان این روند را ادامه داده و هرگونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات مبنی بر اخلال و بی نظمی و تخریب اموال عمومی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار