فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام ؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: مردم و حضور آنها در صحنه‌های حساس و حمایت آنها از آرمان‌های نظام و انقلاب مهر بطلانی بر اندیشه‌ها و تحرک‌های شوم دشمنان است.
کد خبر: ۷۹۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 20 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی  در مراسم راهپیمایی مردم ایلام در محکومیت اقدامات اغتشاشگران و حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مردم همواره در آوردگاه‌های حساس انقلاب حضوری پرشور و خودجوش داشته‌اند و در حوادث اخیر نیز بار دیگر آنها مسیر خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی افزود: در جریان‌های اغتشاشات اخیر مردم و دستگاه‌های امنیتی با هوشیاری و درایت باعث خاموشی فتنه‌ها و بر هم زدن خواب شوم دشمن علیه ایران اسلامی شدند و بار دیگر با حضور در صحنه انقلاب محور شرارت آمریکا را به ذلت و خواری کشاندند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه آمریکا و همپیمانانش در رفتار و گفتار دارای تضاد و تفرقه هستند، تاکید کرد: آنها شعار حقوق بشر می‌زنند، اما مردم عادی و بیگناه را به خاک و خون می‌کشند و ایران را از حق داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای محروم می‌کنند.

سردار شاکرمی اضافه کرد: آمریکا در نقاط مختلف دنیا گروهک‌های تروریستی را ساماندهی می‌کند تا در کشورهای آزادیخواه و استقلال‌طلب از جمله ایران و کشورهای جبهه‌ مقاومت ایجاد آشوب و فتنه کند و در جریان آشوب‌های اخیر ایران نیز هدایت‌گر مزدوران اغتشاش‌گر بود که با هوشیاری مردم و دستگاه‌های امنیتی با ناکامی مواجه شدند.

وی گفت: دشمنان وقتی نتواستند در جنگ‌های نیابتی صدای اسلام و انقلاب را در منطقه خاموش کنند به دنبال نفوذ با هدف ایجاد تفرقه در بین مردم و مسئولان کشورهای جبهه مقاومت از جمله ایران بودند اما بصیرت و آگاهی مردم و مسئولان، گوش به فرمان رهبری دشمن را در رسیدن به اهداف و مقاصدشان ناامید کردند.

شاکرمی یادآور شد: ایران از همان زمان شکل‌گیری انقلاب تاکنون با تکیه به ظرفیت‌ها و منابع داخلی موجب یاس و سرخوردگی دشمنان و جبهه استکبار شده است و عدم نگاه ایران اسلامی به خارج موجب خشم و عصبانیت آمریکا و همپیمانانش شده است.

وی تاکید کرد: حمایت همیشگی مردم از انقلاب باعث سربلندی ایران اسلامی و سرخوردگی دشمنان در جهان شده است و در این میان مردم استان ایلام نیز همواره از پیشتازان حضور در صحنه‌های حساس انقلاب بوده‌اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار