پیکر شهیدان مصطفی رضایی و مرتضی ابراهیمی که در اغتشاشات اخیر به دست اشرار به شهادت رسیده بودند امروز در شهرستان ملارد (غرب تهران) بر دوش مردم شهیدپرور تشییع شد.
کد خبر: ۷۹۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 20 November 2019

به گزارش تابناک تهران، در این مراسم تشییع که صبح چهارشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم، نیروهای امنیتی و نظامی، طلاب حوزه های علمیه و بسیجیان برگزار شد مردم شعار «یا حسین(ع)» سر دادند.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان مصطفی رضایی از شهدای مدافع امنیت در ملارد و مرتضی ابراهیمی در شهریار که روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه به دست اشرار به شهادت رسیده بودند امروز با حضور با مردم بصیر استان تهران تشییع شدند.  

مراسم وداع با پیکر  مطهر این ۲ شهید بزرگوار عصر سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ در معراج شهدا برگزار شده بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملارد روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکرشهید رضایی و ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این شهیدان در اغتشاشات اخیر در شهرستان ملارد بدست اشرار به شهادت رسیدند.

سرهنگ پاسدار علی جهان نسب افزود: شهید مرتضی ابراهیمی از فرماندهان گردان امام حسین (ع) ناحیه ملارد و مصطفی رضائی نیز از کارکنان شهرداری ملارد بود.

وی ادامه داد: مردم فدارکار ملارد صاحبان اصلی انقلاب هستند و مطالبات خود را در فضای آرام اعلام خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملارد با بیان این که مردم همیشه در صحنه خط خودشان را از اغتشاشگران و برهم زدگان انقلاب جداکرده اند گفت: مردم امروز به صورت خودجوش و بی سابقه درمراسم تشییع این ۲ شهید بزرگوار حضور داشته اند.

وی از مسئولان مربوطه درخواست کرد که با برهم زدگان امنیت به طورجدی برخورد کنند.

براساس این گزارش پیکرشهید مصطفی رضایی پس از تشییع در امامزاده ابراهیم شهرستان شهریار به خاک سپرده خواهد شد و پیکر شهید مرتضی ابراهیمی نیز پس از تشییع جهت خاکسپاری به زادگاهش شهرستان رشت انتقال یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار