سردار یوسف مولایی در کنگره ۳۰۰۰ شهید بسیجی استان البرز که در کانون جوانان بسیج شهید سبحانی ناحیه امام حسین(ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان مصداق ایثار، خلوص و فداکاری هستند، بسیج مدرسه عشق است و معراج اندیشه پاک اسلامی و لشگر مخلص خدا است.
کد خبر: ۷۹۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 20 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: در واکاوی دوران چهل ساله انقلاب اسلامی کشورمان می بینیم انواع تهدیدها برای ایران و ملت ما طراحی شد و در این راه بسیج به دست معمار انقلاب برای مقابله با این تهدیدها شکل گرفت.

وی تشریح کرد: با تفکر بسیجی جلوی سقوط کشوری مانند سوریه گرفته شد، بسیج به عنوان فرهنگ برای مقابله با هر تهدیدی خود را نشان داده است.

سردار مولایی در بخش دیگری اضافه کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته اتفاقاتی در کشور افتاد و بسیج در این میان با حضور خود مانند آبی بر روی آتش بود.

وی گفت: صفات بسیجیان ایمان، توکل، ولایت پذیری، شجاعت، شهامت، قدرت آفرینی و سخت کوشی است و نهادی وحدت بخش و خودساخته است.

فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: حضور بسیج در برابر تهدیدات دشمن علیه ایران در جنگ هشت ساله، رویارویی با تهدیدات مستقیم آمریکا در سال های اخیر و کمک به رفع و دفع فتنه ۸۸ بسیار موثر بود.

سردار مولایی با تاکید بر ایمان، توکل و بصیرت به عنوان صفات برجسته بسیجیان است، بیان کرد: بسیجیان مجاهده می کنند و در این راه ترسی ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار