مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: فرامین روز گذشته مقام معظم رهبری مانند همیشه دسیسه‌های دشمن را خنثی کرد و آبی برآتش برافروخته توسط آشوب گران و اشرار بود.
کد خبر: ۷۹۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 20 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان استان، حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان  کرمانشاه  گفت: فرامین راهگشای مقام معظم رهبری مانند همیشه آتش بر افروخته توسط فتنه گران را خاموش و دسیسه‌های دشمن را خنثی کرد.

او افزود: شرایط اقتصادی مردم دشوار است که این هزینه آزادگی ماست، اما دولتمردان و مسئولین تمام تلاششان را در کاهش این فشار‌ها بکار خواهند گرفت.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان سخنان رهبر معظم انقلاب را فصل الختام دانست و بیان کرد: بیانات مقام‌معظم رهبری لازم الاجراست و در خصوص جلوگیری از افزایش هزینه‌های کالا‌ها ناشی از افزایش قیمت بنزین نیز معظم له تاکید داشتند که مسئولین مربوطه باید توجه جدی و نظارت نمایند.

او آشوب‌های اخیر را متوجه اشرار دانست و اظهار داشت: اعتراض در چارچوب قانون حق مردم است، اما در این حرکات اخیر که باعث اخلال در نظم عمومی، خدشه دار کردن امنیت مردم شریف و تخریب اموال عمومی شد رد پای اشرار و منافقین پیداست و حساب مردم از اشرار جداست.

حجت الاسلام صالحی ابراز امیدواری کرد مردم همچون گذشته با هوشیاری راه خود را از آشوبگران جدا خواهند کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار