طبق بررسی های بعمل آمده، میانگین فراوانی تاخیر نمایندگان استان اردبیل در ورود به جلسات علنی مجلس در میان 290 نماینده، زیاد برآورد می شود. 
کد خبر: ۷۹۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 19 November 2019

به گزارش تابناک اردبیل، تاخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صحن علنی از جمله موضوعاتی است که همواره مورد توجه و دقت نظر مردم قرار دارد.

نمایندگان در اصلاح آئین نامه داخلی به هیات رئیسه اجازه داده اند که تاخیر زمان ورود آنان در ابتدای جلسات علنی را از طریق رادیو سراسری و رسانه های جمعی به اطلاع مردم برسانند.

از میان نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، نام برخی از آنان به دلیل تاخیر ورود به جلسات علنی مورد انتقاد رسانه ها بوده است.

در این باره بخوانید
نماینده اردبیل باز هم مجلسش دیر شد
نماینده مشگین‌شهر هم "دیر" به مجلس رسید!
نماینده پارس آباد دیر به مجلس رسید
اسامی ۴۵ نماینده‌ای که با تأخیر به جلسه علنی آمدند

طبق بررسی های بعمل آمده، میانگین فراوانی تاخیر نمایندگان استان اردبیل در ورود به جلسات علنی مجلس در میان 290 نماینده، زیاد برآورد می شود. 

نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی جزو نمایندگانی بود که اسم او در ردیف تاخیرکنندگان آغاز جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 28 آبان) مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام عمومی شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بچاراقوجاکیشی دی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
دارند دست پایشان را جمع میکنند پول و پلهها ار می برند تا ازانها نگرفتند . برای تحویل دادن صندلی هها .......................... می زنند به چاک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار