معاون استاندار ایلام:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: اتحادیه‌ها، صنوف و بازار دولت را در اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و مهار قیمت سایر کالاها و خدمات یاری کنند.
کد خبر: ۷۹۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 19 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر نعمتی در نشست روزانه ستاد تنظیم بازار استان ایلام به استفاده از همه ظرفیت‌های اصناف و بازاریان، اتحادیه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای نظارت بر بازار تاکید کرد و افزود: نباید اجازه دهیم اجحافی در حق مردم صورت گیرد.

وی اظهار کرد: هیچ دلیلی برای افزایش قیمت‌ها وجود ندارد و مردم هر گونه افزایش قیمت را به مراکز بازرسی گزارش دهند تا بلافاصله تعزیرات حکومتی با عاملان گران فروشی و افزایش دهنده قیمت برخورد کند.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های امنیتی، قضایی، نیروی انتظامی و ... در تلاش هستند تا پیرو فرمایش مقام معظم رهبری برای اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین به همراه تعزیرات حکومتی و بازرسان با متخلفان و افراد سودجو که قصد افزایش قیمت کالا و خدمات را دارند، برخورد کنند.

نعمتی به نظارت مستمر و پایش بازار به صورت مرتب تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد افراد سودجو از موضوع سهمیه‌بندی بنزین سوء استفاده کرده و موجب نارضایتی مردم شوند.

وی تاکید کرد: طرح سهمیه‌بندی بنزین از مصوبات نشست سران سه قوا بوده و مورد حمایت مقام معظم رهبری نیز هست بنابراین باید قابلیت‌های این طرح به خوبی برای مردم بیان شود تا آنان نیز از اجرای این طرح که در انتها منجر به ساماندهی مصرف سوخت، کمک به معیشت مردم و افزایش صادرات می‌شود، حمایت کنند.

آغاز سهمیه‌بندی بنزین بر اساس تصمیم سران سه قوه از بامداد جمعه ۲۴ آبانماه تاثیری بر جایگاه‌های سوخت استان ایلام نداشته و روال عادی و آرام سوختگیری با شرایط جدید در پمپ بنزین‌های استان ایلام جریان دارد.

بر اساس گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان‌های مختلف این شرایط در تمامی مناطق استان ایلام حکمفرماست و هیچگونه ازدحام و شلوغی در جایگاه‌های سوخت دیده نمی‌شود.

دولت با توجه به دغدغه‌هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی که از این مسیر به دست می‌آید در قالب یارانه‌ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون‌ نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مسأله دولت در این اصلاح قیمت، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.

دولت تأکید کرده است که به سرعت ساز و کار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می‌شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره‌مند خواهند شد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چقدر دزد توی این مملکت پرورش دادید .دستتان درد نکند .نیمی از مردم را دزد کردید ........حالا کیه حریفشان خواهد شد ..عادت شده برایشان دزدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار