در دومین گردهمائی بازنشستگان شرکت ملی پست مطرح شد؛
حسین نعمتی در دومین گردهمائی بازنشستگان شرکت ملی پست از وجود نقطه قوت و تعامل بیشتر شرکت ملی پست و کانون بازنشستگان به طور جدی خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 17 November 2019

خواستار تعامل بیشتر شرکت ملی پست و کانون بازنشستگان شد

به گزارش تابناک سمنان: بیست و پنجم مهرماه در مراسمی که با حضور حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، احمد جان بزرگی مدیر کل دفتر مدیر عامل و امور استان‌ها و جمعی از مدیران ارشد شبکه پستی و کانون بازنشستگان در سالن مهر مرکز تجزیه و مبادلات پستی برگزار شد، مدیر عامل شرکت ملی پست با ابراز خشنودی از حضور در قشر فرهیخته بازنشستگان گفت: با برنامه‌ریزی مناسب و بلند مدت و با استفاده از پتانسیل موجودمی توان به اهداف خیلی خوبی دست یافت.

او افزود: امروز پتانسیل بالای بازنشستگان شرکت ملی پست با بیش از ۱۲ هزار نفر عضو در مجموعه می‌رسد که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد و یک شرکت تعاونی همه جانبه و خیلی قوی ایجاد کرد.

مدیر عامل همچنین بر استفاده خیلی خوب برخی از دستگاه‌های دولتی بر این ظرفیت‌ها اشاره کرد و گفت: با مشارکت و استفاده مناسب می‌توان اهداف را به طور مستقل و بی نظیر در جهت ارائه خدمات خوب پیش برد.

او گفت: برنامه‌ریزی منسجم در کانون باید صورت پذیرد و شبکه پستی منکر ارائه خدمات این عزیزان نیست و شرکت ملی پست برای برطرف کردن مسائل و مشکلاتش می‌تواند از تجربیات این همکاران با نگاه مثبت استفاده کند.

نعمتی به ارائه خدمات از سوی تعاونی‌ها به بازنشستگان در دیگر استان‌ها پرداخت و گفت: حرکت هدفمند، با برنامه می‌تواند این پتانسیل موجود را به فرصت تبدیل کند و استفاده نکردن از این ظرفیت‌ها منجر به تهدید خواهد شد.

مدیرعامل همچنین به شکل گیری و شروع فعالیت اپراتور‌های جدید پستی در فضای کسب و کار شبکه در سطح کشور پرداخت و گفت در سراسر کشور از طرف این اپراتور‌ها فراخوانی انجام شده مبنی بر استفاده از توان تخصصی بازنشستگان که می‌شود از این ظرفیت استفاده کرد و امروز اگر فضای رقابتی در بحث کسب و کار در پست به وجود آمده این فضا برای بازنشستگان هم فراهم شده است.

رئیس هیئت مدیره در خصوص رفاهیات و استفاده از اماکن ورزشی، تفریحی و زیارتی بازنشستگان اظهار داشت: این نظرات در دستور کار هیئت مدیره مطرح و با جدیت دنبال می‌شود. همچنین در مورد بیمه تکمیلی و عمر این دسته از همکاران گفت: تأمین نظر بیمه‌گذار دنبال می‌شود تا بتوان مانند شاغلان انجام گیرد.

در انتها بازنشستگان حاضر به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مدیر عامل به مسائل مطرح شده پاسخ گفت.

این مراسم با سخنان یاقوتی رئیس کانون و مستشیری دبیر کانون بازنشستگان در خصوص مشکلات بازنشستگان ادامه یافت و همچنین در انتها به قید قرعه از چند تن از آنان تقدیر به عمل آمد.

اجرای موسیقی زنده سنتی و پذیرایی از حضار از بخش‌های دیگر این گردهمایی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار