وزیر آموزش و پرورش در قزوین: موضوع بیمه و مسکن فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم برای تامین ۹۷۰ هزار مسکن فرهنگیان به نتیجه برسیم.
کد خبر: ۷۹۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 17 November 2019

موضوع بیمه و مسکن فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش تابناک قزوین،محسن حاجی میرزایی وزیرآموزش و پرورش دیشب درگردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور در قزوین گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان از دولت درخواست کرده ایم تا خدمات بیمه‌ای بهتر و کیفی‌تر شود و بیمه فرهنگیان نیز سامان خواهد یافت.

او بیان کرد: مطالبات معلمان خارج از کشور طولانی شده که فرآیند آن نگران کننده بود و در این زمینه موفقیت هایی حاصل شده و اگر ۱۱۰ درصد تخصیص بگیریم مطالبات داده می شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی هم گفت: رفت و برگشت این موضوع به کمیسیون زیاد بوده است و یک بند باقی مانده که تصویب خواهد شد و امیدواریم در پنج رتبه اجرایی شود.

حاجی میرزایی افزود: رتبه بندی بر اساس مدرک و توانمندی و تخصص اعمال می‌شود.

او یادآور شد: گفته می‌شود در آموزش و پرورش کوچک انگاری شده، اگر دنبال ارتقای جایگاه آموزش و پرورش هستیم باید سهم خود را بررسی و تحول را در خود آغاز کنیم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: اگر فردا را ما در آموزش و پرورش می‌سازیم امروز را هم ما می‌سازیم لذا باید ببینیم در شرایط کنونی سهم ما چیست، اگر حتی یک درصد با ما باشد باید در آن یک درصد درست برنامه ریزی و تمرکز کنیم و بدانیم تحولات باید از درون آموزش و پرورش آغاز شود.

حاجی میرزایی گفت: مسئولیت همه ما خطیر و بزرگ است که می‌تواند آخرت ما را آباد یا ویران کند لذا باید برای پذیرش این مسئولیت سنگین آماده باشیم و همه ذهن، خلاقیت، توان و تخصص خود را بکار گیریم تا به هدف برسیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار