مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اشاره به تلاش رسانه های معاند برای تشویش اذهان عمومی و متشنج کردن فضای کنونی جامعه گفت: رسانه‌های کشور می توانند با تبیین درست و دلسوزانه و هوشیاری و موقعیت شناسی، اهداف رسانه‌های معاند را ناکام گذارند.
کد خبر: ۷۹۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 17 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ عمران خودآموز اظهار داشت : رسانه‌ها نقش اساسی در اقناع افکار عمومی و جلوگیری از التهابات ناشی از تصمیمات کلان دولت برای اصلاح قیمت حامل‌های انرژی ایفا می‌کنند.

وی با ذکر اینکه بخشی از واکنش‌های مردم به تصمیم اخیر دولت در افزایش نرخ بنزین ناشی از عدم اطلاع از پیامدهای مثبت تصمیمات دولت است، ادامه داد: رسانه‌ها می‌توانند با تشریح و تبیین زوایای مختلف آن، زمینه را برای قضاوت بهتر و منطقی‌تر مردم فراهم کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: رسانه ها مراقب باشند که اخبار را بر خلاف واقعیت جلوه ندهند چراکه در این مواقع تنها مرجع مردم، رسانه‌ها هستند و عدم رعایت مسئولیت پذیری و اخلاق حرفه‌ای از سوی خبرنگاران ممکن است تبعات غیرقابل جبرانی به دنبال داشته باشد.

خودآموز از رسانه های مختلف گروهی خواست کماکان نسبت به تشریع ابعاد موضوع اخیر با هدف آرام کردن فضای روانی جامعه اقدام کرده و نقش اساسی خود را چون همیشه بدرستی ایفا کنند.

وی همچنین با اشاره به تلاش رسانه های معاند برای تشویش اذهان عمومی و متشنج کردن فضای کنونی جامعه گفت: رسانه‌های کشور می توانند با تبیین درست و دلسوزانه و هوشیاری و موقعیت شناسی، اهداف رسانه‌های معاند را ناکام گذارند.

خودآموز با ذکر اینکه این اقدام نافی نقد و نظر رسانه‌های داخلی نیست تاکید کرد: این مساله می تواند با حفظ رسالت حرفه‌ای، جامعه را از شرایط بغرنج کنونی که بخش عمده‌ی آن حاصل تحریم‌های ظالمانه آمریکا و بدخواهی آنان است، به سلامت عبور دهد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
کاش خدا مرگ ما جوان ها را زود تر برساند ما دیگه خسته شدیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار