فرمانده انتظامي استان مركزي:
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: لیدر اصلی تجمعات شناسایی شده است، این لیدر ۴۵ دقیقه مردم را تحریک می کرد.
کد خبر: ۷۹۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 16 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی سرهنگ حسن شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در حضور اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه وظیفه پلیس برقراری امنیت و پیش گیری از جرم است گفت: اگر کسی مانع رفت و آمد و تشویش اذهان عمومی شود پلیس بنا به وظیفه قانونی، وظیفه برخورد دارد.

شهرستانی افزود: یک نفر که به خودش اجازه می دهد ماشینش را به راحتی در میان خیابان رها کند و برود وظیفه پلیس در چنین شرایطی چیست؟  از پلیس در مقابل کسی که اموال عمومی را تخریب می کند چه انتظاری هست؟

وی با تاکید بر اینکه ایجاد راهبندان و تشویش اذهان عمومی و آلودگی صوتی جرم و تخلف است عنوان کرد: مطمئنا رسانه ها، از پلیس برخورد با جرم را مطالبه می کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ضمن در خواست از رسانه ها در راستای خودداری از انتشار اخبار بی پایه و اساس اظهار کرد: رسانه ها حداقل تحقیق کنند و اگر به نتیجه رسیدند اخبار را منتشر کنند.

وی عنوان کرد: اشرافیت سازمانهای امنیتی آن قدر بالاست که اگر کسی قصد تشنج در فضای مجازی و یا حقیقی را داشته باشد با او برخورد خواهد شد و دامن زنندگشان به این موارد در کوتاه ترین زمان شناسایی خواهند شد.

شهرستانی اظهار کرد: امروز نزدیک به ۳۰۰ دستگاه اتومبیل را در میان خیابان رها کردند تا اخلال ایجاد کنند که ۱۴ پلاک فک شد و بقیه افراد را نصیحت کردیم. افرادی که پلاک های آنها کنده شده است باید به پلیس راهور مراجعه کنند؛ اعمال قانون خواهند شد و طبق مقررات برخورد می کنیم.

وی ادامه داد: همه مامورین انتظامی حاضر در میدان اتیکت داشتند و هر گونه تخلف از قانون توسط مامورین قابل انتقال به بازرسی نیروی انتظامی خواهد بود و کاری خلاف قانون انجام نشده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: لیدر اصلی تجمعات شناسایی شده است، این لیدر ۴۵ دقیقه مردم را تحریک می کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار