دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان چالوس اعلام کرد که فیلم منتشر شده از اعتراض یک دانشجوی این دانشگاه به افزایش قیمت بنزین مربوط به ۱۰ سال پیش است .
کد خبر: ۷۹۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 16 November 2019

همزمان با افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی فیلمی از یک دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان چالوس بازنشر شده که سوار بر الاغ وارد این دانشگاه می شود.

طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان ماه آغاز شد.

به دنبال انتشار این فیلم در شبکه های پیام رسان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا زمان رخداد این فیلم را مربوط به ۱۰ سال پیش دانست و گفت: این فیلم در حالی دیروز جمعه در شبکه های اجتماعی منتشر شده که دانشگاه تعطیل بود و پس از تصمیمات جدید پیرامون قیمت و سهمیه بندی بنزین هم امروز تازه دانشگاه باز شده است.

دکتر تقی پوریان افزود: گذشته از این که انتشار فیلم در روزی که دانشگاه تعطیل بوده نشان می دهد که فیلم قدیمی است، بررسی های ما هم حاکی است که فیلم مربوط به ۱۰ سال پیش بود.

وی اظهار داشت : به طور یقین کارشناسان حقوقی این دانشگاه در برابر عوامل و انتشار دهندگان این فیلم که به نوعی شیطنت و هدف آن ها دامن زدن به اعتراضات مردمی بوده سکوت اختیار نخواهند کرد و در پی شناسایی انتشار دهندگان این فیلم هستند و برابر قانون با آن ها برخوردار خواهند کرد. ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار