رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: کاراته‌کا‌های کرمانشاهی در سومین دوره لیگ کاراته وان کشور، موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شدند.
کد خبر: ۷۹۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 17 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سعید نصرالهی ، اظهار داشت: کاراته‌کاهای کرمانشاهی در سومین دوره لیگ کاراته وان کشور که در روز‌های 23 و 24 آبان‌ماه در شیراز برگزار شد موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ در بخش بانوان شدند.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تیم استان کرمانشاه در این دوره از مسابقات توانست در بخش بانوان در رده سنی امید 2 مدال برنز، در رده سنى جوانان 2 طلا و سه برنز و در رده سنى نوجوانان یک برنز کسب کند.

نصرالهی ادامه داد: براساس اخبار منتشر شده تاکنون در بخش آقایان نیز امیررضا بروزیی از استان کرمانشاه موفق شده مقام دوم را در وزن 55 کیلوگرم جوانان کسب کند.

وی در خصوص نام و اوزان نفرات برتر، یادآور شد: در رده سنی جوانان مریم الهی سرخه‌لیژه و مرضیه باوند‌پور در وزن 48- به صورت مشترک مقام سوم، در وزن 53- غزل ایوانی مقام سوم، در وزن 59- آتوسا گلشادنژاد مقام نخست، در وزن 59+ صدف لرستانی مقام نخست، در رده سنی امید و وزن 68- کیلوگرم سوگند شاهیوند و زینب کاظمی مشترکا سوم در رده سنی نوجوانان مبینا میری‌دوداره در وزن 47- به مقام سوم رسیده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار