مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری جشن‌های میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) در آستان مبارک بیش از ۱۰ بقعه و امامزاده استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 14 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام محمد صالحی با بیان اینکه آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه در شب و روز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) غرق در شادی و سرور می شوند، گفت: مراسم جشن میلاد در بیش از ۱۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان به صورت ویژه برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه بقاع متبرکه استان به مناسبت سالروز میلاد خجسته فخر عالم امکان و سرور کائنات با برپایی مراسم جشن و سرور میزبان دوستداران خاندان نبوت و امامت هستند، از مردم مومن و ولایی استان برای شرکت در این جشن ها در بقاع متبرکه استان دعوت کرد.
وی ادامه داد: بقاع متبرکه شاخص استان همچون امامزاده باقر(ع) بیستون، امامزاده احمد(ع) سنقر، امامزاده ابراهیم(ع)،مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان و بقعه سیده فاطمه( ع) شهر کرمانشاه، امامزاده ابراهیم (ع) کنگاور، امامزاده مهدی هرسین، بقعه احمدابن اسحاق سرپل ذهاب، امامزاده حسن و امام زاده علی اکبر(ع)اسلام آبادغرب، بقعه متبرکه سیدعبیدالله هجیج و ..... میزبان برگزاری ویژه برنامه های جشن میلاد پیامبر مهربانی ها هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار