در پى اظهارات يكى از ميهمانان هتل هرمز؛
رئیس جامعه هتلداران استان هرمزگان در خصوص اظهارات منتشر شده یکی از میهمانان هتل هرمز بندرعباس در فضای مجازی واكنش نشان داد.
کد خبر: ۷۹۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ 13 November 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ محمدرضا چرسی‌زاده رئیس جامعه هتلداران استان هرمزگان در اين باره گفت: پرسنل هتل در رابطه با دو موضوع زمان تحویل اتاق و دریافت هزینه صبحانه، کاملأ بر اساس قوانین و عُرف بین‌المللی اقدام نموده‌اند.

وى افزود: به‌دلیل بروز برخی مشکلات و مسائل در گذشته، از هتل‌ها و مراکز اقامتی خواسته‌ایم تا پس از هر شب اقامت با میهمان تسویه کنند.

رئيس جامعه هتلداران هرمزگان واكنش نشان داد/ كم‌لطفى از اسپانسر بوده است نه هتل

رئيس جامعه هتلداران استان هرمزگان با اشاره به عدم شارژ اتاق اين هنرمند اظهار داشت: میزبان و اسپانسر این میهمان از مسؤولان هتل خواسته بودند که در اتاق وی، مینی‌بار قرار نگیرد.

چرسى‌زاده در خصوص خاطر مكدر افشين اعلا تصريح كرد: این فرد به جای استفاده از قهوه‌خانه رایگان از خدمات کافی‌شاپ هتل استفاده کرده که طبعأ مشمول هزینه است و اعتراض در این باره جایز نیست.

وى با بيان اينكه استخر هتل هرمز جهت رفاه ميهمانان و مراجعين در حال بازسازى است، يادآور شد: این هتل بزرگ دارای ۶۰ پارکینگ مسقف رایگان و آزاد است و اين ميهمان مى‌توانست اتومبيل خود را درون پاركينگ قرار دهد.

چندى پيش افشين اعلا نويسنده و شاعر مطرح كشور در مطلبی به بیان خاطرات تکدریافته‌شان از اقامت در هتل ۵ ستاره‌ هرمز بندرعباس در فضاى مجازى پرداخت كه با واكنش‌هاى بسيارى از سوى كاربران همراه بود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اکبر بندرعباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ایشون فقط دارند توجیه میکنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار