رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح یاری گران زندگی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 13 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،حیدر علی رضاییان، اظهار داشت: به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی طرح یاری گران زندگی از بیست و دوم آبان تا بیست و هشتم این ماه اجرا می شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف از اجرای طرح مذکور پیشگیری از شیوع اعتیاد در بین آحاد جامعه است، افزود: جامعه هدف در اجرای طرح یاری گران زندگی افراد در معرض آسیب اعتیاد است.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در نخستین مرحله از طرح یاری گران زندگی ۴۸۰۰ نفر از معلمینی که در مناطق روستایی و عشایری خدمت می کنند، در قالب کارگاه های مختلف مورد آموزش قرار می گیرند.

رضاییان با تاکید بر اینکه نخستین مرحله طرح مذکور با اولویت آموزش معلمین پایه ابتدایی برگزار می شود، گفت: با اجرای طرح مذکور درصدد تربیت معلمان به عنوان سفیران آموزش و پرورش در مناطق روستایی و عشایر برای نه گفتن به اعتیاد هستیم.

 این مسئول با بیان اینکه این معلمان در کارگاه های مذکور هشت ساعت آموزش می بینند، افزود: با آموزش معلمان شهرستان ها قطب بندی می شود و در مجموع ۱۳ قطب شهرستانی در نظر گرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا همایشی نمادین با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی در روز بیست و نهم در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه مجموع طرح های پیشگیری از اعتیاد در قالب طرح یاری گران زندگی تعریف می شود،عنوان کرد: یکی دیگر از طرح های زیر مجموعه یاری گران زندگی، طرح توانمند سازی همزمان دانش آموزان، والدین و معلمین است.

این مسئول گفت: طرح توانمند سازی همزمان دانش آموزان، والدین و معلمین در تمام مدارس متوسطه اول و دوم استان اجرا می شود که امسال درصدد پوشش ۲۰ درصدی مدارس هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار