مانور مدیریت بحران در حوادث روستایی با فرض وقوع زلزله با قدرت ريشتر بالا در روستای زاویه سکمن آباد بخش صفائیه برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ 12 November 2019

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی مانور مدیریت بحران در حوادث روستایی با فرض وقوع زلزله با قدرت ريشتر بالا در روستای زاویه سکمن آباد بخش صفائیه برگزار شد.
️در این مانور جلسه مدیریت بحران پس از وقوع زلزله فرضی به ریاست سید محمد عابدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی و با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیر کل بنیاد مسکن استان و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط تشکیل و پس از اتخاذ تصمیمات لازم تيم هاي ارزياب و اقدام كننده به صحنه ي حادثه اعزام شدند.
️فرماندار شهرستان خوی در حاشیه بازید از این مانور اظهار داشت: این مانور در سه مرحله جستجو و نجات در آوار، اطفاء حريق و آتش نشاني و اسکان اضطراری به مدت ۸ ساعت برگزار شد.
️وی در ادامه به اهداف برگزاری این مانور اشاره کرد و افزود: آموزش مدیران و دانش آموزان مدارس در مقابله با بحران و ارزیابی نیروهای عامل در مدیریت و کارایی مدیران با توجه به بعد مسافت و موقعیت جغرافیایی منطقه از جمله اهداف برگزاری این مانور میباشد.
تصاویر برگزاری مانور مدیریت بحران در حوادث روستایی در بخش صفائیه خويتصاویر برگزاری مانور مدیریت بحران در حوادث روستایی در بخش صفائیه خويتصاویر برگزاری مانور مدیریت بحران در حوادث روستایی در بخش صفائیه خويتصاویر برگزاری مانور مدیریت بحران در حوادث روستایی در بخش صفائیه خويتصاویر برگزاری مانور مدیریت بحران در حوادث روستایی در بخش صفائیه خويتصاویر برگزاری مانور مدیریت بحران در حوادث روستایی در بخش صفائیه خوي

انتهای پیام/حمید مختاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار