کد خبر: ۷۹۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ 12 November 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به فرماندار شهرستان گچساران نسبت به عدم استفاده از قیر اخذ شده در شهرداری دوگنبدان ابراز ناراحتی شدیدی نموده و از وی و استاندار خواست تا این موضوع را در اسرع وقت پیگیری نمایند.
 
  متن نامه غلامرضا تاجگردون خطاب به خوانپایه :
 
 
بسمه‌تعالی
برادر ارجمند جناب مهندس خوان پایه
فرماندار محترم گچساران
با سلام و احترام
 
در طول سال گذشته تلاش شد با اخذ مجوزهای صورت گرفته شده برای برخی از نقاط استانی من‌جمله شهرداری دوگنبدان قیر مجانی تأمین و در اختیار قرار گیرد. اگرچه دیگر نقاط در موعد مقرر قیر مربوطه را اخذ و عملی کردند ولی در شهر دوگنبدان این موضوع با تعلل انجام شد.
 
حسب گزارش دریافتی از ابتدای سال جاری مقدار ۳۳۰۶ تن به مبلغ ۱۲۵٫۹۵۳٫۳۶۰٫۲۹۷ ریال تحویل شهرداری دوگنبدان گردیده است. این میزان تناژ بسیار بالاست و قاعدتاً می‌بایستی اثر بالایی در وضعیت شهر داشته باشد.
 
بازدیدهای میدانی، گزارش‌های واصله از مردم محلات مختلف و بخصوص رانندگان محترم تاکسی شهر که به‌شدت نسبت به وضع موجود خیابان‌ها اعتراض دارند حکایت از عدم مصرف قیر در شهر دارند.
 
طبق مذاکراتی که با شهردار محترم دوگنبدان داشتم حکایت از عدم همکاری شورای محترم شهر در تعیین تکلیف اجرای طرح‌ها می‌کند.
 
هر انگیزه‌ای در خصوص عدم استفاده از قیر مجانی وجود داشته باشد اتلاف و تضییع بیت‌المال مشهود است و هدف اصلی نگران کردن مردم شریف دوگنبدان است. علی ایحال این قیر مجانی را با اخذ مجوز از وزیر محترم راه و نفت در اختیار شهرداری قرار داده‌ایم این تعلل چه‌بسا فساد در مصرف قیر به وجود آورد و ممکن است شهرداری به این موضوع آلوده شود. لطفاً با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی بررسی عاجل صورت پذیرفته و گزارش گردد.
 
غلامرضا تاج گردون
رونوشت: استاندار محترم استان جهت استحضار و دستور پیگیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار