تغییر مدیر آبفا شهری دو شهرستان دهلران و دره شهر در روز گذشته علاوه بر واکنش افکار عمومی واکنش نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی و فرمانداران دو شهرستان دهلران و دره شهر را در پی داشته است حال برای بررسی این موضوع گفتگویی با نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی و فرماندار دره شهر داشته ایم.
کد خبر: ۷۹۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 11 November 2019

تابناک ایلام  مجتبی کاور :: تغییر مدیر آبفا شهری دو شهرستان دهلران و دره شهر در روز گذشته علاوه بر واکنش افکار عمومی واکنش نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی وفرمانداران دو شهرستان دهلران ودره شهر را در پی داشته است حال برای بررسی این موضوع گفتگویی با نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی و فرماندار دره شهر داشته ایم.

نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی گفت : مدیر عامل آبفای استان بصورت شفاف پاسخگوی افکار عمومی در خصوص جابجایی مدیران آبفای دو شهرستان دهلران و دره شهر باشد.

شادمهر کاظم زداده در گفتگو با تابناک اظهار داشت : به عنوان نماینده هیچ گونه اطلاعی از این جابجایی ها نداشته و در عزل نصب مدیران هم هیچ گونه دخالت و اظهار نظری نمی کنم.

وی گفت:برابر قانون وظیفه نماینده مشخص است و تغییر مدیران در حیطه مدیران کل است.

کاظم زاده با انتقاد شدید از مدیرعامل آبفا استان گفت : اگر قرار بر تغییر مدیریت داشت مدیر عامل آبفا باید به بعد از انتخابات آتی موکول می کرد نه قبل از انتخابات که شائبه در افکار عمومی ایجاد کند.

وی اظهار داشت : بعد از تغییر مدیر آبفای دهلران بسیاری از شهروندان در خصوص این جابجایی اظهار نارضایتی کردند و خواستار پییگری موضوع شدند.

نماینده حوزه حنوب استان ایلام گفت : چرا مدیری که مورد اقبال افکار عمومی و با تجربه است باید عزل شود و در این راستا مدیر عامل آبفا باید در این خصوص پاسخگو باشد.

وی گفت : مردم حوزه انتخابیه هم نباید جابجایی ها و تغییرات مدیریتی را با نماینده مرتبط بدانند چرا که در گذر زمان برای آنها مشخص خواهد شد که بنده هیچ گونه دخالتی در عزل و نصب مدیران در سطح استان نداشته ام.

فرماندار دره شهر گفت : در جریان جابجایی مدیر آبفا قرار نگرفتم

کیانوش محمدنژاد درگفتگو با تابناک گفت : هیچ گونه هماهنگی برای جابجایی مدیر آبفا شهرستان دره شهر با فرماندار ی نشده است.

وی گفت : بدون شک برابر قانون تغییر مدیران شهرستان باید با هماهنگی فرمانداری صورت بیگیرد ولی  تاکنون در این راستا هیچ گونه هماهنگی با فرمانداری صورت نگرفته است وا جازه تغییر مدیر بدون کسب نظر فرمانداری را نخواهم داد .

شواهد حکایت از این دارد که عسکری فرماندار شهرستان دهلران هم خواستار شفاف سازی مدیر عامل آبفا در این خصوص شده است و گویا فرماندار دهلران هم موافق تغییر مدیر آبفا دهلران نبوده است .

امید است مدیر عامل آبفا استان ایلام به صورت شفاف در خصوص این جابجایی ها و عزل یک مدیر با سابقه توانمند برای رسانه ها وافکار عمومی باشد./م

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شهروند
|
-
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
شر چرا می گیدیعنی یه مدیر کل نمیتونه مدیر ناکارمد رو عوض کنه نماینده چیکار حسنه که تو انتخاب مدیر دخالت کنه کار نماینده یه چیز دیگس نه دخالت در انتخاب مدیرهمین کارارو کردین که نماینده ها وظیفه ی اصلیشونو فراموش کردن و کارای شاقشون شده تحمیل نیرو به مدیران ،جابجایی مدیر ،وانتقال دانشجو و از این دست اعمال سخیف
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
پس چرا وقتی 30مدیر در شهرستان دهلران عوض شدن ، کسی شفاف سازی نکرد؟ آیا خون آقای اسماعیلی از بقیه رنگین تر است ؟! یا حامیان قوی تری دارد؟!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
سرپرست محترم سايت تابناک
باسلام

احتراماً، در پاسخ به مطلب مندرج در آن سایت درخصوص تغییر مدیران آب و فاضلاب شهرستان دره شهر و دهلران، خواهشمند است دستور فرمائید جوابیه ذیل را در آن سایت درج فرمایند.
به استحضار می رساند تغییر مدیران در کشور و استانها یک روند طبیعی است و حق رئیس سازمان است که این موضوع را اجرا نماید و تغییرات مدیران در این شرکت در راستای سیاستهای این شرکت بوده و هیچ گونه قصد و غرض و یا بحث سیاسی در میان نبوده و این شرکت همواره از کارهای سیاسی دور بوده و سعی نموده که با جابجایی مدیران تغییرات اساسی در امر خدمات رسانی به مردم بوجود بیاید لذا موضوع تغییر دو مدیر (دهلران و دره شهر) تنها جابجایی بوده و نه بر کناری و این شرکت در راستای احترام به خواست افکار عمومی و همچنین رسانه ها ضمن ابراز رضایت مندی از خدمات هر دو مدیر، از تغییر و جابجایی آنان منصرف شده و هم اکنون در محل کار خود حاضر هستند%ل-د

محمدتقی رشیدی
مدیر روابط عمومی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار